۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

يورش وحشيانه گارد زندان به زندانيان بي دفاع زندان گوهردشت کرج


ایران خبر:بنابه گزارشات رسيده به فعالين حقوق بشر و دمکراسي در ايران ، شب گذشته گارد زندان به زندانيان بي دفاع بند 4 زندان گوهردشت يورش بردند و آنها را مورد ضرب و شتم وحشيانه قرار داد.
دوشنبه 14 دي ما حوالي ساعت 23:00 گارد زندان به زندانيان سالن 11 بند 4 زندان گوهردشت کرج يورش بردند. آنها زندانيان بي دفاع را به محوطه زندان بردن و در سرماي شديد زمستان وادار به در آوردن لباسهايشان کردند . سپس با باتون براي مدتي طولاني زندانيان را مورد ضرب و شتم قرار مي دادند.
اين يورش وحشيانه و شکنجۀ زندانيان که با نظارت کرماني و فرجي رئيس و معاون اطلاعات زندان گوهردشت کرج صورت گرفت . در اين يورش وحشيانه بيش از 30 نفر از نيروهاي گارد زندان شرکت داشتند وفرماندهي آن توسط فردي بنام اصغر سميعي نژاد بود.
در حال حاضر تعداد زيادي از زندانيان سياسي در بند 4 زندان گوهردشت کرج زنداني هستند که از جمله آنها آقاي منصور اسالو رئيس هيئت مديره سنديکاي شرکت واحد ، علي صارمي زنداني محکوم به اعدام، سعيد ماسوري، آقاي شيرمحمد رضائي ، ،محمد علي منصوري ،ارژنگ داودي ،افشين بايماني،صالح کهندل،علي معزي،هود يازرلو، ميثاق يزدان نژاد،منصور رادپور،مصطفي و مرتضي غصلاني و ساير زندانيان سياسي مي باشند.
اين حملات وحشيانه و غير انساني به زندانيان بي دفاع براي ايجاد رعب و حشت در بين زندانيان است. زندانيان که ديگر تن به زورگوئي مسئولين زندان و پاسداربندها نمي دهند.
اين يورشها به دستور علي حاج کاظم و علي محمدي رئيس و معاون زندان گوهردشت کرج صورت گرفت.
فعالين حقوق بشر و دمکراسي در ايران يورشهاي وحشيانه غير انساني به زندانيان بي دفاع را محکوم مي کند و از کميسر عالي حقوق بشر و گزارشگران شکنجه خواستار اقدامات فوري براي پايان داد به شکنجه هاي سيستماتيک در زندانهاي اين رژيم است.
فعالين حقوق بشر ودمکراسي در ايران
15 دي 1388 برابر با 5 ژانويه 2

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts