۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

وحشت از حضور میلیونی ملت در 22 بهمن هر روز عیان تر می شود... تصمیمات عجیب در صداوسیما برای برنامه های دهه فجر

به گزارش خبرنگار «آینده»، صداوسیما پس از انتخابات ریاست جمهوری و در طول 7 ماه اخیر بارها و بارها با قوانین ابلاغی ناگهانی برای پخش برنامه ها و استفاده از افراد رو به رو بوده كه این مورد با محدودیت های تازه برای ویژه برنامه های دهه فجر همراه شده است.

بر این اساس به صورت غیرمكتوب به شبكه های داخلی، بین المللی و استانی صداوسیما ابلاغ شده تا از تصاویر شهدای انقلاب در تصاویر استفاده نكنند و تصاویر خون ریخته شده به روی زمین و دست های خونین مردم حذف شود.
همچنین در این ابلاغیه غیر مكتوب پخش تصاویر حمله، تخریب، آتش سوزی، مبارزه های خیابانی و مقابله با نیروهای گارد ممنوع شده و بخش های مختلف تولیدی موظف شده اند تصاویر برشمرده را از برنامه های خود حذف كنند.
این محدودیت‌ها شامل همه گروه های تولیدی و تامینی ویژه برنامه های دهه فجر در شبكه های سراسری، بین المللی و استانی است تا از این موارد در برنامه‌های دهه فجر امسال و هرگونه تصویر دیگری كه از دوران انقلاب جنبه تحریك عمومی دارد، خودداری كنند.
 این تحولات در حالی شکل میگیرد که تبلیغات گسترده ای برای حضور میلیونی در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن از روزهای پیش آغاز گشته و هر روز که به 22 بهمن نزدیکتر می شویم این تبلیغات پررنگ تر میگردد.بنا بر سابقه چند ماهه همواره در روزهای نزدیک به مناسبتهای اعتراضی همچون روز قدس - 13 آبان - 16 آذر و عاشورا مسولان دولت کودتا به انحاء گوناگون  با تهدید های خود سعی در ایجاد رعب و وحشت می نمودند تا بلکه بتوانند از میزان حضور بکاهند .
برخی گمانه زنی ها بر این باور بودند که این روزها به مناسبت تغییر رویه ای که در سیما تحت عنوان برنامه رو به فردا شاهد هستیم حضور 22 بهمن تحت شعاع این سخنان قرار گیرد و دیگر تهدید را برای این حضور شاهد نباشیم تا اینکه روز گذشته فرمانده بی لیافت نیروی انتظامی لب به سخن گشود و باز تهدید های بی جایی را مطرح نمود .
دولت کودتا تلاش دارد تا به هر طریقی که می تواند 22 بهمن را با صدمات اندک پشت سر گذارد و از این رو می باشد که دست به چنین تحرکات بی مایه ای زده و این چنین تغییراتی را در برنام های 22 بهمن پدید آورده است.
22 بهمن روزحضور سبز ملت ایران است

1 نظرات:

خلیل گفت...

سلام، می شود همه ی جریان ها را روی سی دی و دی وی دی ریخت و به شهرستان ها فرستاد. با ایمیل و فیلم و عکس هم می شود اما سرعت بسیار کند اینترنت در شهرستان ها اجازه استفاده سریع را نمی دهد. هر گونه و به هر راهی افشاگری با مدرک.

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts