۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

سبزها منتظر هستند تا تهدیدهای 22 بهمن آغاز شود تا پرقدرت تر حاضر شوند.آقایان جعفری..احمد خاتمی..لاریجانی بجنبید ما منتظریم.

22 بهمن روز حماسه سازی است .22 بهمن به صحنه خواهیم آمد تا نشان دهیم دشنام و توهین های ناروایی که در طول این هفت ماه نثار پاکترین فرزندان این مرزو بوم کردند کوجکترین تاثیری در اراده حضورمان نگذاشته است.22 بهمن روز حضور است .حضوری که بیانگر ادامه اعتراضات هفت ماهه ملت می باشد.رجز خوانی ها و ارعاب های حکومتی نیز اگر چه همواره ادامه داشته اما ذره ای از اراده حضور مردم نکاسته است و چه بسا بر عزم حضور نیز افزوده است.
حرکتهایی که امروز بعنوان عقب نشینی و یا تساهل از سوی حکومت درحال نمایش است می بایستی پس از روز قدس نمود پیدا می کرد نه اکنون .مناظرات تلویزیونی و استعفا نمایندگان تندرو و ... کارهای جزیی که در حال شکل گیری است نیاز امروز معترضین نیست .حکومت می بایستی در شرایط کنونی وضع را واقعی تر بنگرد و تحرکات جدیتری را شکل دهد تا بتواند این سیل خروشان معترضین را آرام کند و بی شک اولین حرکت نیز برکناری دولت کودتا می باشد.اما بدانند که ارعاب و تهدید و... دیگر پاسخ گوی امروز نیست.پیش از اینکه نیروهای ضد ملی به میان ملت نفوذ کنند قدرت را به ملت بازگردانند.آتشی در راه است 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

بچه ها یک آدم کش رژیم بنام سید رضا حسینی چند وقته توی بالاترین پیداش شده. ماموریت این جنایتکار ترسوندن مردمه. برید تو قسمت کامنت هاش بهمه اطلاع بدین.

ناشناس گفت...

بدبختها فکر کردین 22 بهمن می تونین کاری بکنین به فضل الهی یک بارش ونزولات آسمانی بر سر شما بیچاره ها بباره! خدای بزگ را هیچ وقت فراموش نکنید سال عام افیل را فراموش کردید برید یکمی تاریخ بخونید بیچاره ها

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts