۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

پیش بسوی اتحاد اقوام ایرانی برای به لرزه انداختن کودتاچیان و تجزیه طلبان(دولت ملی)


دولت ملی :ایرانزمین صحنه فرش رنگینی است که هر تار و هر پودش از اقوام و مذاهب گوناگونی تشکیل یافته است .ایرانزمین فرشی است رنگین که کرد گرد ما در گوشه ای از مرزهایش بارها و بارها در تاریخ این کشور حماسه آفریده و اکنون نیز همسو با دیگر هموطنانش در حال مبارزه برا ی کسب آزادی و یکپارچگی میهنش است.
آذری های وطن پرستمان همواره در طول تاریخ نشان داده اند که از عاشقان ایران هستند و همواره بیشتر از سایر اقوام نگران یکارچگی میهن. بلوچ های غیورمان و خوزستانیهای غبرتمندمان که هزاران هزار بدنامی انگ در طول این سی سال بدان ها زدند و از تمام حقوق زندگیشان محرومشان کردند نیز عاشقانه میهنشان را دوست دارند و خود پرچمدار مبارزات تجزیه طلبانه شده اند.
هرگوشه این خاک را بنگری یادگاری از این اقوام غیور خواهی یافت.کرد و آذری و بلوچ وگیلکی و لرو بختیاری و عرب و ...همه و همه عاشقان ایرانزمین هستند وذره ذره وجودشان در گرو ایران است.این رنگین کمان زیباست و همین تنوع قومیش خود از موجبات عظمتش گردیده و هزاران سال است که این اقوام در کنار هم و برای ایرانشان در حال زیست سرفرازانه هستند وعشق به میهن در وجود همه اقوام شعله ور است.
 اقوام ایرانی در این دوران چنان در هم آمیخته شده اند که براستی امکان تفکیک آنان نیست.تهران خود چهره ای است از تمام اقوام دلیر ایرانزمین .
اتحاد اقوام ایرانی در راستای عظمت ایران است و مخالفانش مخالفان ایران



3 نظرات:

ناشناس گفت...

کی به شما نژادپرستان اجازه داده برای ما (ملل غیر فارس)تصمیم بگیرید؟شما چکاره هستید؟ما نه ایرانی هستیم و نه فارس.تهران برای خودتان هر کاری میخواهید با آن بکنید.سرزمین دیگران را اشغال کرده،اشک تمساح میریزید؟بهتر است بنشینید به حال خودتان گریه کنید که اگر ملل غیر فارس آزاد و مستقل شوند شما باید کیسه گدایی بدست بگیرید.هر چند حالا هم این کاسه را بدست دارید،چون چپاول ثروت دیگران نتیجه اش همین اسست و هر چه بدوید از هدفتان دورتر میشود.دیگی که برای ما نجوشد بهتر است سر سگ در آن بجوشد.در ضمن اگر سواد دارید باید نفاوت تجزیه صلب و اسقلال طلب را بدانید.کسی در ایران تجزیه طلب نیست،همه استقلال طلب هستند.ااما شما سرتان را زیر برف گذاشته اید.

ناشناس گفت...

عزیز ناشناس شما از کجا هستی؟ جو گرفتت! زرزر بیخود میکنی. 10-12 نفر دورتو گرفتن زرت و پرت میکنن فک کردی همه مثل خودت احمق و حرومزادن. گمشو کثافت وطن فروش.

تقدیم به آزادیخواه ایران گفت...

من به عنوان یک آذری کاملا با نویسنده مقاله موافقم. بسیار مقاله جالبی‌ بود و در این مقطع بسیار لازم به بازار میرسد!



ضمناً به دوستان عزیز دیگر که صحبت از "استقلال طلبی"" و و.. میزنند می‌خواهم گوش زد بکنم که فقط از طریق اتحاد با هم دیگر میتونیم به اهدافمان برسیم ! همچنین دوران تجزیه و جدایی به پایان رسیده ، لطفا قدری عقلانه به مسال نگاه بکنید ، و ببینید چه کسانی‌ از جدایی ما از ایران سودمند میشوند! قدری به جدایی اتحاد جماهیر شوروی و کشور‌های دیگر در اروپا شرقی نگاه بکنید ، و ببینید چه سیاستی در پشت این موضوع بود!

از طرف دیگر هم به کشوری هم چون آلمان نگاه بکنید که چگونه در اتحاد با قسمت شرقی خود چگونه تلاش میکنند!تا اون قسمت را هم هچون قسمت غربی پیشرفته تر بکننند!

نگاه بکنید به کانادا که چگونه ملیتی با زبان فرانسه و یک ملیتی از زبان انگلیسی‌ در کنار هم به خوبی‌ زندگی‌ میکنند ، البته صحبت‌های استقلال طلبی در میان آنها هست و هر زمان که این صحبت‌ها آتشین میشود بلافاصله یک رفراندوم در سطح جامعه میکنند ولی‌ تا به حال هیچ رفراندمی با اکثریت به جدایی از کانادا رای نیاورده ، بدلیل این که در پایان روز وقتیکه مردم عقل را بر احساسات ترجیع داده‌اند متوجه شده‌اند که جدایی به نفع هیچ کدام یک از طرف‌ها نیست. و در صورت جدایی از همدیگر """هر دو طرف بازنده خواهند بود""

دوستان با احساسات نیمیشود که تصمیم گرفت. لطفا مواظب نوشتار‌های خود باشید و اجازه به دشمنان یکپارچه گی کشورمان (از طرف خارج) ندهیم تا از احساسات پاک شما سؤ استفاده بکنند! و خدای نکرده بلائ دوباره با دست خودمان به سر خودمان بیا ورند . فراموش نکنیم که از چاله به چاه نشویم !

با تشکر از هر دو طرف ، مهدی از تبریز

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts