۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

شکاف در دولت کودتا فزونی می یابد

جنبش راه سبز (جرس): رئیس‌کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز بعدازظهر جلسه‌ای در این کمیسیون با حضور وزیر رفاه وتامین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رئیس دیوان محاسبات برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سلیمان جعفرزاده افزود: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را به دادگاه معرفی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوالی که آیا فکر نمی‌کنید ذبیحی مقصر نیست و اساسنامه تامین اجتماعی است که ایراد دارد، تصریح کرد: مجلس معتقد است که ذبیحی به دلیل غیر قانونی بودن اساسنامه تامین اجتماعی باید ازسمت خود استعفا دهد.

نماینده ماکو در مجلس با اشاره به 2 نامه لاریجانی رئیس مجلس به احمدی نژاد مبنی بر غیر قانونی بودن اساسنامه تامین اجتماعی تصریح کرد: رئیس مجلس از ما خواسته تا تکلیف این نامه ها را مشخص کنیم.

جعفرزاده گفت: در جلسه امروز درباره تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، سازمان بازنشستگی کشوری و شرکت‌های تابعه رای‌گیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: خبرها حاکی از این است صادق محصولی وزیر رفاه وتامین اجتماعی در اعتراض به مسائل مربوط به سازمان تامین اجتماعی 5 روز است که سرکار حاضر نمی‌شود و قهر کرده است که این موضوع شاید منجر به استعفای وی شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا اینکه گفته می‌شود مشایی، و رحیمی، رئیس دفتر و معاون اول احمدی نژاد از ذبیحی حمایت می‌کنند صحت دارد، افزود: از این مساله اطلاعی ندارم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts