۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

دستگیری فرزند علی لاریجانی در حوادث عاشورای خونین تهران

شبکه جنبش راه سبز (جرس): فرزند علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم در جریان حوادث عاشورای خونین تهران توسط نیروهای انتظامی بازداشت شد.
به اساس شنیده های خبرنگار جرس، فرزند علی لاریجانی به مدت 24 ساعت بازداشت بوده است و پس از آنکه هویت وی برای نیروهای نظامی محرز شد وی را آزاد کردند. گفته می شود که وی در جریان راهپیمایی روز قدس نیز دستگیر شده بود.
گفتنی است در جریان حوادث عاشورا جمعی از مردم تهران به بی سابقه ترین شکل به شهادت رسیدند که زیر گرفتن معترضین توسط خودروهای نیروی انتظامی، انداختن مردم از روی پل از آن جمله است.
در این روز بنا به گفته پلیس 8 نفر به شهادت رسیدند اما معترضین این تعداد را 38 نفر اعلام کرده اند.
سید علی موسوی خواهر زاده میرحسین موسوی نیز از جمله شهدای این روز است که به ضرب تیر مستقیم به شهادت رسید.
همچنین در این روز صدها تن از شرکت کنندگان در عزاداری امام حسین ( ع) دستگیر و روانه زندان شدند. حامیان احمدی نژاد تقاضای حکم محاربه برای این افراد را داشتند.
گزارش خبرنگار ما حاکی است که فرزندان بسیاری از اصولگرایان از حامیان جنبش سبز هستند و ادامه و گسترش حرکت سبزها هر روز منجر به ایجاد شکاف بیشتر در خانواده ها ی حامیان احمدی نژاد می شود. پیش از این دخترکلهر که با ساختن فیلمی به آلمان رفته بود با اعلام حمایت از سبزها به دولت این کشور پناهنده شد. همچنین اخبار غیررسمی حاکی است که طی بازداشتهای صورت گرفته فرزندان تعدادی از نمایندگان مجلس نیز بوده اند.

شهید محسن روح الامینی فرزند دکتر روح الامینی از اصولگرایان نیز که در جریان راهپیمایی پس از انتخابات 22 خرداد دستگیر شد و روانه کهریزک شد که بر اثر شدت شکنجه به شهادت رسید. 

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts