۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

کروبی: عقب‌نشینی نخواهم کرد...کر.وبی افتخار ریاست دولت فساد و تجاوز و کشتار را به احمدی نژاد داد





رادیو زمانه:حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی گفت که پدرش در پاسخ به پرسش یک خبرنگار درباره محمود احمدی‌نژاد، گفته که وی را «رئیس دولت نظام» می‌داند.

خبرگزاری فارس امروز دوشنبه به نقل از مهدی کروبی نوشته بود که وی احمدی‌نژاد را به عنوان رئیس جمهوری به رسمیت می‌شناسد.
حسین کروبی، در واکنش به این خبر، به وب‌سایت سحام‌نیوز، ارگان حزب اعتمادملی، به نقل از پدرش گفته که همچنان اعتقاد دارد در انتخابات، «تقلب» روی داده و در شمارش آراء «کاملا دخالت» شده است.
به گفته حسین کروبی، پدرش افزوده که چون آیت‌الله علی خامنه‌ای، حکم احمدی‌نژاد را تنفیذ کرده است، وی را به عنوان «رئیس دولت نظام» به رسمیت می‌شناسد.
مهدی کروبی، از رهبران مخالف دولت به شمار می‌رود که محمود احمدی‌نژاد را «رئیس جمهوری» منتخب مردم نمی‌داند.
میرحسین موسوی دیگر رهبر مخالفان دولت نیز بارها اعلام کرده که نتیجه انتخابات را به خاطر بروز «تقلب‌های گسترده» نمی‌پذیرد.
کروبی: عقب‌نشینی نخواهم کرد
مهدی کروبی روز گذشته (یکشنبه) با حضور در منزل محمد کیانوش‌راد، عضو حزب مشارکت باردیگر اعلام کرد که «ما ایستاده‌ایم و از حقوق مردم که جزء خواسته‌های اصلی انقلاب اسلامی بوده است و اصلاحات، عقب‌نشینی نخواهیم کرد.»
محمد کیانوش‌راد، نماینده اهواز در مجلس ششم، از بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات است که پس از تحمل ۶۳ روز زندان انفرادی، چندی پیش آزاد شد.
به گزارش وب‌سایت کلمه، کروبی در دیدار با این عضو حزب مشارکت گفته که «پیگیر رفع مظالم از حقوق از دست‌رفته فعالان سیاسی و نیز دفاع از حقوق تمامی شهروندان در سراسر کشور» خواهد بود و هرگز «سکوت» نخواهد کرد.
دبیرکل حزب اعتمادملی افزوده که «من برای پرداخت هزینه‌های بیشتر ایستاده‌ام و از سرزنش‌ها و فشارها باکی نخواهم داشت.»
این رهبر مخالفان دولت در عین حال اظهار داشته است: «اوضاع چنین نخواهد ماند و بالاخره ناگزیر خواهند شد، حرف‌ها و خواسته‌های مردم را بشنوند.»


0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts