۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

آقاب خامنه ای این رو یادت باشه,” حتی اگه از حق خودم بگذرم از حق نداها و سهراب ها نمیگذرم”

وبلاگ ای دیکتاتور:هنوز هم  صورت خونی ندا   جلوی چشامه, هنوز هم وقتی به فیلم های زمان انتخابات نگاه میکنم نمیتونم جلوی اشک هام رو بگیرم …! چه آرزو هایی داشتیم ! چه قدر ساده و بی ریا اومده بودیم تا کشورمون رو از دست اون کوتوله آزاد کنیم ! بعد از سالها یک شور و هیجان خاصی به روح مرده ام  دمیده شده بود , بعد از سالها  باور کرده بودم که میشه هنوز هم به اباد شدن ایران امید داشت ! ولی آقای خامنه ای شما با این خیال که ما همون ملت مرده ی  1-2 سال قبل هستیم جواب اعتماد ما رو با گلوله دادین ولی این رو یادتون رفته بود که ” بله! میشه به یک نفر بدترین فحش ها رو داد و جوابی نشنید ولی نمیشه به شعور یک نفر توهین کرد و انتظار داشت که طرف ساکت بشینه” . اقای خامنه ای شما به شعور تک تک ما توهین کردی!

آقای خامنه ای  که  دستور  دادین  ما روقتل عام کنن  , آقای خامنه ای که مجوز تجاوز به خواهران و برادرانم رو دادی ! واقا فکر کردی با یک برنامه ی تلوزیونی مسخره و یکم عقب نشینی میتونی ما رو آروم کنی؟! واقا یعنی اونقدر احمق هستی که فکر کنی با یکی دوتا مناظره میشه

فقط میخوام روز 22 بهمن  برای یک بار هم که شده گوشاتو خوب باز کنی چون میخوام فریاد بزنم که : ” شاید روزی برسه که من از حق خودم  بگذرم ولی هیچ وقت هیچ وقت از حق شهیدای سبزمون نمیگذرم”

به امید روزی که در دادگاه جلوی دوربین زانو بزنی و از مردم معذرت بخوای

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts