۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

شهادت دو دانشجو در حملات ددمنشانه انصار به دانشگاه آزاد مشهد

جنبش راه سبز:در حمله وحشیانه اراذل و اوباش انصار به تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد دستکم 10 دانشجو دختر و پسر به شدت مجروح و بیش از 40 دانشجو این دانشگاه بازداشت شدند. حال دو تن از دانشجویان به شدت وخیم گزارش شده است. برخی گزارش ها حاکیست این دو دانشجو که از ناحیه گردن چاقوخورده اند، به شهادت رسیده اند. نیروهای مهاجم حامی دولت کودتا 8 دختر و چندین دانشجو پسر را با چاقو زدند.
گزارش های موثق دریافتی از دانشگاه آزاد مشهد حاکیست در پی تجمع بیش از 2000 تن از دانشجویان این دانشگاه ساعت 11 چهارشنبه نهم دی ماه برای یادبود شهدای عاشورا ، نیروهای انصار که از حمایت نیروهای یگان ویژه ، لباس شخصی و حراست دانشگاه برخوردار بودند با باتوم ، قمه ، چاقو وزنجیر به صحن دانشگاه وارد شده و به دانشجویان حمله کرده و دهها دانشجو را مضروب کردند .
این گزارش حاکیست دانشجویان زخمی در حالی که در خون می غلتیدند با ماشین های دولتی به خارج از دانشگاه منتقل شده اند و از وضعیت این دانشجویان هیچ اطلاعی در دست نیست. یکی از کارکنان دانشگاه نیز در این حمله چاقو خورد.
نیروهای مهاجم حامی کودتا تمامی شیشه های دانشکده های فنی و معماری را شکستند. پس از این حمله، دانشگاه تعطیل و توسط نیروهای امنیتی و یگان ویژه اشغال شد.
از عصر امروز نیز ماموران امنیتی جهت بازداشت فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد به منازل آنها مراجعه کرده اند



0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts