۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

وقتی مزدوران کودتا از عکس های سهراب هم وحشت دارند

خبرنامه گويا : طبق خبر دريافتی بعدازظهر روز يکشنبه چند نفر از نيروهای امنيتی به ساختمان محل سکونت خانواده‌ی سهراب اعرابی، واقع در شهرک آپادانای تهران، حمله کرده و تمامی عکس‌های اين جوان کشته‌شده در وقايع پس از انتخابات را از کُريدورهای آپارتمان تا در ورودی خانه، کنده و پاره کردند.

اين اقدام نيروهای امنيتی هنگامی صورت گرفت که پروين فهيمی، مادر سهراب در خانه نبود. خانم فهيمی هنگامی که به خانه رسيد و با اين صحنه روبرو شد به اعتراض برخاست. پروين فهيمی اين عمل را دخالت در حريم خصوصی خانواده‌ی خود ناميد.
افراد حمله‌کننده اعلام کردند که از سوی پليس امنيتی آمده‌اند و افراد آپارتمان اجازه‌ی نصب تصاوير سهراب را ندارند. آن‌ها گفتند که پروين فهيمی نيز از سوی نيروهای امنيتی احضار شده‌است. مادر سهراب در برابر آن‌ها ايستادگی کرد و به ماموران گفت اگر می‌خواهيد عکس‌های سهراب را پاره کنيد بايد با همه‌ی مردم مقابله کنيد. پروين فهيمی در مورد احضار خود نيز به ماموران گفت شما پسر من را کشتيد؛ چندين روز مرا از اين زندان به آن زندان و از اين اداره به آن اداره کشانديد؛ تا چند روز تلفن همراه سهراب پيش شما بود اما مرا «احضار» نکرديد، حالا اظهارم می‌کنيد.

مامورين با مواجه با مقاومت مادر سهراب محل را ترک کرده و رفتند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts