۱۳۸۸ دی ۷, دوشنبه

دایره بازداشت ها به شدت در حال گسترش است ...آماده بازداشت سران جنبش باشیم


محمدصادق ربانی توسط بسيچ بازداشت شد ـ


 عمادالدین باقی رییس انجمن دفاع از حقوق زندانیان،ساعتی پیش در منزل مسكونی وی توسط ماموران بازداشت شد. 
 

سید حسین موسوي تبريزي رییس مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم به همراه برخي ديگردر شهر قم دستگیر شدند.

 
مهدی عربشاهی، دبیر تشكیلات دفتر تحكیم وحدت، بازداشت شد.

 
ابراهیم یزدی بازداشت شد


  فروزنده مسئول دفتر مهندس موسوی، محمد باقریان مشاور ارشد وی، و قربان بهزادیان‌نژاد رییس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی دستگیر شدند.


دوستان سبز اندیش شرایط به شدت نگران کننده و حساس شده است .در حالیکه سران کودتا ضربه سهمگینی را در روز عاشورا خوردند و اخبار فروپاشی نزدیک به وفور در حال شنیدن است گویی تصمیم بر بازداشت گسترده فعالین سیاسی گرفته اند تا پس از این بازداشت ها سران جنبش را بازداشت نمایند ...وضعیت بهم ریخته اینترنت و اخلال در پیامک ها همه و همه خبر از رخ دادن حوادثی بزرگ دارد ...گسترش جنبش به سطح شهرستانها موجبات شکست سریعتر کودتاچیان را فراهم آورده است...روزها و شاید ساعات حساسی را در پیش رو داریم ..آماده و هشیار باشیم

3 نظرات:

ناشناس گفت...

سید حسین موسوی تبریزی كيست؟؟
سالهای دهه ی شصت دوره نخست وزيري میرحسین موسوی ‏ سید حسین موسوی تبریزی یکی از شقاوت پیشه‌ترین چهره‌‌های رژیم، پست دادستانی کل انقلاب را یدک می‌‌کشید. وی خود شخصاً در شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی شرکت می‌کرد و به سمت متهمان شلیک می‌کرد. او جدا از جنایاتی که در سیاهترین روزهای دهه‌ی ۶۰ مرتکب شد، کسی است که نقش اصلی و اساسی در پرونده‌ی سینما رکس آبادان و سرکوب جریان «خلق مسلمان» و طرفداران آیت‌الله شریعتمداری در تبریز داشت. جملات زیر تنها یکی از رهنمودهای او به نیروهای رژیم است:
«یکی از احکام جمهوری اسلامی این است که هر کس در برابر این نظام امام عادل بایستد کشتن او واجب است. و زخمی‌اش را باید زخمی‌تر کرد که کشته شود... این حکم اسلام است. چیزی نیست که تازه آورده‌ باشیم.منبع سید‌حسین موسوی‌تبریزی کیهان ۲۹ شهریور ۱۳۶۰ »

ناشناس گفت...

مرگ بر جمهوری اسلامی، مرگ بر خامنه‌ای چلاق.....مرگ بر جمهوری اسلامی، مرگ بر خامنه‌ای چلاق.....
مرگ بر جمهوری اسلامی، مرگ بر خامنه‌ای چلاق.....
مرگ بر جمهوری اسلامی، مرگ بر خامنه‌ای چلاق.....
مرگ بر جمهوری اسلامی، مرگ بر خامنه‌ای چلاق.....
مرگ بر جمهوری اسلامی، مرگ بر خامنه‌ای چلاق.....

ناشناس گفت...

سید حسین موسوی تبریزی در سال ۱۳۵۸ پس از اعدام یکی از رهبران مسالمتجوی اهل سنت تهران به نام شکوری که اهل تالش بود گفته بود که شکوری گفته به امام زمان عقیده ندارد و به اتهام ضدیت با اسلام اعدام شده است. جنایتها کرد این سید حسین موسوی که حتی بیش از حنایتهای لاجوردی بود.

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts