۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

وحشت از برگزاری بزرگداشت آیت الله العظمی منتظری علنی می شود


پارلمان‌نیوز: نیروهای امنیتی مانع از برگزاری مراسم ترحیم آیت الله العظمی منتظری در کاشان شدند.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، سه شنبه شب 1/10/88 مراسمی به مناسبت درگذشت آیت الله العظمی منتظری در کاشان بر گزار گردید. این مراسم که توسط بیت حضرت آیت الله خراسانی در مسجد شامخی بر گزار شد که علی رغم اطلاع رسانی دیر هنگام با استقبال گسترده مردم کاشان مواجه شد وبرخی نیروها نیز از برنامه‌ریزی برای تعطیل کردن این مراسم باز ماند.

اما به دلیل اینکه عده بسیار زیادی از مردم شهر از این مراسم اطلاع نداشتند حجت الاسلام و المسلمین مشکینی(رهبر مبارزات انقلابی مردم کاشان بر علیه رژیم ستمشاهی) و مجمع روحانیون مبارز کاشان اقدام به برگزاری مراسمی دیگر در مسجد الحسین(میر نشانه) کاشان نمودند.


در پی اعلام قبلی و پخش اطلاعیه های گسترده در سطح شهر کاشان، قرار بود که 4 شنبه شب2/10/88 بعد از نماز مغرب و عشا مراسم بزرگداشت فقیه عالیقدر و مجاهد نستوه حضرت آیت الله العظمی منتظری (طاب ثراه)  از طرف حضرت حجت الاسلام و المسلمین مشکینی و مجمع روحانیون مبارز کاشان برگزار شود که مسئولان انتظامی و امنیتی  با سازماندهی صورت گرفته با نصب پارچه نوشته‌ای در مسجدالحسین(ع) به دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم تذکر دادند که «برابر اعلام شورای عالی امنیت ملی غیر از قم و نجف آباد، برگزاری هرگونه جلسه در سراسر کشور برای آقای منتظری ممنوع است» و مانع از برگزاری این مراسم شدند.


0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts