۱۳۸۸ دی ۵, شنبه

یورش به خبرگزاری ایسنا ...حملات نیروهای سرکوبگر در بعد از ظهر تاسوعا همچنان ادامه دارد

شبکه جنبش راه سبز(جرس): پایگاه های امدادی مرکز شهر تهران برای حمل و نقل مجروحان احتمالی تجمعات معترضان در تاسوعا و عاشورا به حالت آماده باش کامل درآمده اند.
یک منبع آگاه در این رابطه به "جرس" گفت: دستور آماده باش به مراکز امدادی مرکز شهر تهران از عصر روز چهارشنبه داده شده است و امداد رسانان موظفند تا نیمه شب عاشورا برای حمل و نقل مجروحان احتمالی تجمعات معترضان در آماده باش به سر ببرند.
به گفته این منبع، مرخصی های پرسنل این مراکز در روزهای تاسوعا و عاشورا لغو شده و از همه خواسته شده در این دو روز یا در محل خدمت بمانند یا در نزدیک ترین فاصله به محل خدمت خود حضور داشته باشند.
آماده باش نیروهای امدادی در شرایطی است که از صبح امروز(شنبه) و همزمان با تجمعات پراکنده مخالفان دولت در برخی نقاط شهر، تعداد زیادی آمبولانس از خطوط ویژه مسیر میدان آزادی تا میدان امام حسین تردد می کردند و در میدان امام حسین و میدان انقلاب مراکز سیار امدادرسانی مستقر شده بود.
نیروهای یگان ویژه که از صبح امروز در حال برخورد شدید با مردم عزادار و معترض تهران هستند دقایقی پیش به خبرگزاری ایسنا یورش کردند.
به گزارش خبرنگار جرس، در پی حملات نیروهای نظامی به مردم و تعقیب آنها توسط موتور سواران نیروهای یگان ویژه، مردم به کوچه های و خانه های اطراف میدان انقلاب پناه بردند، در این میان عده زیادی نیز در محوطه خبرگزاری ایسنا پناه گرفتند که متاسفانه دقایقی پیش نیروهای یگان ویژه با هجوم به درون خبرگزاری دانشجویان ایران، مردم را به وسیله باتوم و زنجیر به شدت مضروب کردند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts