۱۳۸۸ آبان ۲۸, پنجشنبه

در آستانه سفر رئیس دولت کودتا به تبریز بنا به اخبار رسیده شهر دچارالتهاب و حالت آماده باش محسوسی شده است


در آستانه سفر رئیس دولت کودتا به تبریز بنا به اخبار رسیده شهر دچارالتهاب و حالت آماده باش محسوسی شده است.نصب تعداد بیشماری بیل بوردهای تبلیغاتی که به گفته برخی شاهدان عینی در کمتر خیابان اصلی می توان آنها را مشاهده ننمود وضعیت تبریز را به شدت ملتهب کرده است.از سویی دیگر پس از خبر درگذشت مشکوک دکتر رامین پوراندرزجانی پزشک بازداشتگاه مخوف کهریزک که وی نیز تبریزی بوده احساسات و خشم وافرتری از دولت کودتا را آماده بروز کرده است.مسولین دفتر رئیس کودتا برای جمع آوری مردم از تمامی اهرم ها و حربه های کثیف پیشین خود بهره می برند و با وعده پرداخت مبالغی گوناگون و اجبار کارمندان و دانش آموزان و سایر اقشار سعی در حضور گسترده مردم دارند.
اما بی شک تبریز و مردم غیورش این بار نیز خدعه های این کودتاچیان را بر هم خواهند زد و غریو مرگ بر دیکتاتور را دگر باره تا گوش فلک خواهند رساند و نشان خواهند داد که فرزند ستارخان و باقرخان با این قبیل امور فریب نمی خورند.

5 نظرات:

ناشناس گفت...

اصلا هم اینگونه نیست ! آذربایجان به هیچ وجه خود را به جنبش سبز وابسته نمیداند . آذربایجان در این دعوای سیاسی بی طرف هست !

ناشناس گفت...

نه آماده باشی هست نه قطعی اینترنت حتی به اندازه یه بازی معمولی ترختور هم نیرو ها آماده باش نیستن . دلیل اصرار شما به چسباندن مردم غیورآذربایجان(یا همان ترک خر های سابق) به جنبش سبز را نمیفهمم .

بالا گفت...

تمام این توهینها به مردم غیور آذربایجان توسط نیروهای سایبر سپاه انجام می شود تا جنبش سبز را تکه تکه کنند.
هموطنان دقت کنید

ناشناس گفت...

دوستان عزیز جنبش سبز به همه مردم ایران تعلق دارد و هیچ عذر و بهانه ای هم پذیرفته نیست چرا که مشکل ودرد اصلی جامعه ما استبدادزدگی و دیکتاتوری بوده و تا این آفت و بلیه از کشورمان دفع نگردد بقیه مسایل جامعه هم حل نخواهد شد.نباید این فرصت تاریخی را از دست بدهیم چرا که این لحظات دیگر تکرار نخواهند شد. من نیز یک فرد ایرانی آذری هستم و به فرهنگ و زبان خود میبالم و در اوان جوانی هم خیلی افراطی بودم ولی حالا متوجه شده ام که ابتدا بایستی مسئله اصلی باید حل شود.بنابر این دوستان ملتمسانه تقاضا دارم وحدت و یکپارچگی خود را حفظ نمائئم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

ناشناس گفت...

دقیقا جنبش سبز متعلق به همه ملت ایران است و تفکیکی این بین نیست ... نیورهای کودتا و تجزیه طلبان این روزها دست در دست هم نهاده اند

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts