۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

13آبان با سبزی حضور خویش در سپیدی و روشنایی روز سرخی خون شهیدانمان را فریاد خواهیم زد تا درفش مقدس میهن را به تصویر بکشیم

مگر می توان بی تفاوت بود.13 آبان فرا می رسد .13 آبان یک روز نیست یک نشانه است.نشانه ای که بیان می دارد معصومیت چهره سهراب و مظلومیت نگاه ندا از اذهانمان پاک نشده ,13 آبان نشانه ایست که بیان میدارد یک ملت به صحنه آمده تا بگوید که در راه عظمت خویش چه رنجها کشیده و آماده است با تمام توان تا انتهای مسیر بپوید و مستانه ندای عظمت ایران را سر دهد.
ما خواهیم آمد تا به همگان بگوییم که تا تحقق خواسته ها و مطالبات مان لحظه ای از حرکت باز نخواهیم ایستاد و این حرکت توفنده ملت ایران همچنان در صحنه خواهد ماند.
13 آبان به کودتاچیان خواهد فهماند سبزها تا نیل به اهداف و خواسته هایشان همچنان در صحنه خواهند ماند و علیرغم تمام فشارها قدرتمندانه در مناسبت ها حضور خواهند یافت.
13 آبان به حامیان کودتا خواهیم فهماند که هر کسی که در این شرایط به همراهی از دولت کودتا بپردازد در آینده ایران بی شک باید پاسخگو باشد و ملت ایران این همراهی را هرگز فراموش نخواهند کرد.
پس ما 13 آبان با سبزی حضور خویش در سپیدی و روشنایی روز سرخی خون شهیدانمان را فریاد خواهیم زد تا با ادغام آنها درفش مقدس میهن را به تصویر بکشیم

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts