۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

هنگامه شهیدی پس از آزادی به بیمارستان منتقل شد


نوروز:هنگامه شهیدی روزنامه نگار و فعال حقوق بشر دقایقی پیش پس از 124 روز حبس از زندان اوین آزاد شد. به گزارش نوروز، این روزنامه نگار در بند که در هشتمین روز از اعتصاب غذا و دارو بود، با قید وثیقه از زندان آزاد شد. خانواده شهیدی گفتند از آنجا که وضعیت جسمی این روزنامه نگار اصلا مناسب نیست، او را مستقیم از زندان در بیمارستان بستری خواهند کرد. هنگامه شهیدی به دلیل بیماری قلبی و فشارهای شدید روحی و روانی که در زندان بر او وارد شده بود، تا پیش از اعتصاب غذا و دارو، روزی 28 عدد قرص مصرف می کرد.
دادستان تهران صبح امروز با هنگامه شهیدی، روزنامه نگار دربند که در هشتمین روز اعتصاب غذا و دارو است، در زندان اوین
دیدار کرد.
به گزارش موج سبز آزادی، جعفری دولت آبادی از شهیدی خواست تا اعتصاب خود را بشکند. هنگامه شهیدی از روز سوم آبان در اعتراض به وضعیت بلاتکلیف خود دست به اعتصاب غذا و دارو زده است.
از سوی دیگر هنگامه شهیدی امروز در شعبه 26 دادگاه انقلاب حضور یافت اما به دلیل ضعف ناشی از اعتصاب غذا از حال رفت و به اورژانس و از آنجا به بهداری زندان اوین منتقل شد.
شهیدی در حال حاضر در بهداری زندان و تحت سرم درمانی است.
این روزنامه نگار که در مدت بازداشت خود تحت فشارهای شدید روحی و روانی بوده است، از بیماری قلبی رنج می برد و ادامه اعتصاب او در حالی که روزی 28 عدد قرص مصرف می کرده است، بسیار خطرناک است.
هنگامه شهیدی از تاریخ نهم تیرماه در بازداشت به سر میبرد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts