۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

اخراجی های 3 با سرمایه گذاری شریفی نیا و تهیه کنندگی ده نمکی رقم خواهد خورد...فروش چشمگیر آن توهین به جنبش سبز خواهد بود

سایت خدمت از سایتها ی وابسته به کودتا در خبری چنین آورد:

جشن تجلیل از عوامل فیلم سینمایی "اخراجی‌ها ‏2‏" که پنج‌شنبه شب در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.
این به اصطلاح جشن که به عبارتی اغلب خائنین و مزدوران به ملت درآن شرکت داشتند برای رونمایی از فیلمنامه اخراجی های 3 ترتیب داده شده بود .
ده‌نمکی گفت: برای انتخاب بهترین بازیگران اخراجی‌ها که در این جشن از آن‌ها تقدیر شد، از مردم نظرسنجی شده است.
وی با این حال آمار دقیقی از جامعه آماری این نظرسنجی ارایه نکرد. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای مراسم با نقل این ضرب‌المثل که "تا سه نشه بازی نشه" حمایت خود را از ساخت اخراجی‌ها ‏3‏ ابراز کرد. 

در این مراسم، محمد رضا شریفی‌نیا بازیگر سینما که در اخراجی‌ها علاوه بر ایفای نقش، وظیفه مجری طرح و انتخاب بازیگران را بر عهده داشت، گفت: در فیلم اخراجی‌ها به اجبار سرمایه‌گذاری کرده است. 

شریفی‌نیا گفت: یک فیلم معمولی حدود 250‏ میلیون تومان هزینه دارد اما هزینه کاری مثل اخراجی‌ها، 10‏ برابر بود. 

در پایان این مراسم، براساس آماری که ده‌نمکی از نظرسنجی ارایه داد، از شهره لرستانی به‌عنوان بهترین بازیگر زن و از اکبر عبدی به‌عنوان بهترین بازیگر مرد تقدیر شد. البته عبدی در این مراسم حضور نداشت. 

مهراوه شریفی‌نیا، شیلا خداداد و نگار فروزنده به ترتیب در جایگاه دوم، سوم و چهارم بهترین بازیگران زن قرار گرفتند. 

سید حسام نواب صفوی، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد رضویان و ارژنگ امیرفضلی هم به ترتیب در رده‌های پس از عبدی قرار گرفتند. 

هدیه ویژه به این بازیگران سفر به مالزی اعلام شد که هزینه آن را یک شرکت گردشگری بر عهده گرفته است. ده‌نمکی هم گفت: این 10‏ نفر را به حج عمره می فرستد.  
فروش چشمگیر اخراجی های 3 بی شک توهین مستقیم 
به ملت ایران و جنبش سبز می باشد

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts