۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

54000 دسته بیل روز 25 خرداد از طریق امارات جهت استفاده در سرکوب مردم وارد کشور شد

به گزارش ایلنا روز 25 خرداد ماه سال جاری تعداد 54000 دسته بیل طی یک محموله از بندر شهید رجایی وارد کشور شد .این محموله که از امارات به ایران وارد شده بود دقیقا همزمان با رشد اعتراضات انتخاباتی در تهران و دیگر شهرهای ایران مواجه بود .این محموله که بی شک جهت استفاده در تظاهرات خیابانی مردم وارد شده بود مورد استفاده جدی در روز 30 خرداد قرار گرفت .به گونه ای که بر اساس مشاهدات فراوان اغلب معترضین در روز 30 خرداد بدلیل کمبود باتون بسیاری از نیروهای سرکوبگر کودتا از دسته بیل های کوتاه شده استفاده می کردند.
براستی از جیب و مالیات و پول نفت ملت دسته بیل خریداری شده و بر سر و تن ملت کوبیده می شود .ننگ بر کودتاچیان  مزدور که از تمامی روشهای وحشیانه و ابلهانه خویش جهت سرکوب اعتراضات بهره می برند.
اصل خبر ایلنا :
ايلنا: مجوز ثبت و سفارش براي واردات 54 هزار دسته بيل نشان مي‌دهد كه اين ميزان دسته بيل از كشور امارات وارد كشور شده است.
به گزارش ايلنا، در برگه ثبت و سفارش متقاضي واردات اين كالا كه در وزارت بازرگاني ثبت شده است، بندر شهيد رجايي به عنوان گمرك مقصد و كشور توليدكننده كالا كشور اندونزي عنوان شده است. اين تعداد دسته بيل در تاريخ 25 خردادماه سال جاري مجوز ورود به كشور را از وزارت بازرگاي دريافت كرده است.
اين 54 هزار دسته بيل چوبي با كارت بازرگاني وارد شده و نوع ارز نيز درهم امارات بوده است. در مجوز ثبت و سفارش كالا بانك گشايش كننده اين اعتبار بانك صادرات ايران معرفي شده است. ضمن اينكه نوع ثبت سفارش، اعتبارات اسنادي و نوع معامله، ارز آزاد عنوان شده است. لینک خبر ایلنا

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts