۱۳۸۸ بهمن ۲۶, دوشنبه

تجلی اوج وحشی گیری و ددمنشی در وجود شخصی به نام رادان

رادان که بی شک یکی از بیماران روانی است که در دولت کودتا در حال انجام وظیفه است سابقه ای طولانیب در وحشی گری داشته و دارد.وی که در دوره ای مبدع طرح اراذل و اوباش بود بسیاری را در همین کمپ کهریزک به فجیع ترین شکل ممکن مورد حمله و ددمنشی خود قرار داد و پس از آن نیز در طرح کودتا از روز اول حضوری ر رنگ و فعال داشت.
رادان که در ماجرای کهریزک خود از عناصر اصلی و بنا به گواه برخی از شاهدان از شکنجه گران این شکنجه گاه بوده است گویی از این حرکات خود لذت وافری می برد .در همان زمان که خبها یی از فاجعه کهریزک رسانه ای شد برای مدتی همین موجود وحشی در پس پرده ها رفت تا در مقابل دیدگان نباشد .مبادا که کودتا عنصر ددمنشی همچون او را از دست دهد.
اما در 22 بهمن نیز سایت جرس خبری را به نقل از شاهدان عینی منتشر کرد بدین مضمون :
شبکه جنبش راه سبز (جرس):بر اساس شنود بی سیم سردار رادان در روز 22 بهمن، او از نیروهای تحت امرش می خواهد که "دست و پای زنان و بچه ها را بشکنند."
یکی از راهپیمایان در آریاشهر به خبرنگار جرس گفت در مجاورت یک مامور شنیده است که به رادان می گوید : "سردار یک کپه جمعیت سبز اینجا ایستاده اند اما در میان آنها زن وبچه هم هست ."
اما سردار رادان در پاسخ به مامور گفت:" زن وبچه چیه ، همه را بزنید . دست وپاهایشان را بشکنید. "
گفتنی است پیشتر نیز دستگاه بی سیم سردار رادان شنود و ضبط  و در سایتهای اینترنتی منتشر شده بود. در یکی از این فایل های صوتی سردار رادان می گوید که "بزنید، کهریزکیشان کنید."
این فیلم نیز در همین رابطه بدست آمده که بیانگر وحشی گری وی می باشد   مشاهده فیلم

1 نظرات:

ناشناس گفت...

link doesn't work!

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts