۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

درآستانه 22 بهمن یورش وحشیانه به دفتر پان ایرانیستها در کرج ساعاتی پیش به وقوع پیوست


ایران پرس نیوز:حوالی ساعت ۱۸ بعد از ظهر امروز پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه مامورین امنیتی وانتظامی با یورش به دفتر حزب پان ایرانیست کرج واقع در منطقه پردیس اقدام به ضرب وشتم کلیه ی حاضرین در دفتر کرده و سپس ۱۵ نفر از شرکت کنندگان در جلسه ازجمله مهندس رضا کرمانی عضو شورای عالی رهبری این حزب که حدودا ۸۰ سال سن دارد را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
بنا بر گفته اهالی محل و شاهدین عینی پس از انتقال این افراد چند مامورنیروی انتظامی و لباس شخصی کلیه وسایل دفتر حزب پان ایرانیست در کرج را به همراه خود بردند.
در همین راستا هفته گذشته نیز دفتر مرکزی این حزب در تهران به مدت ۳ ساعت در محاصره ماموران امنیتی و انتظامی بوده و طی ماه گذشته نیز بسیاری از اعضای حزب پان ایرانیست در خوزستان به ستاد خبری اداره کل اطلاعات خوزستان احضار و از سوی مامورین وزارت اطلاعات تهدید شدند.
در آستانه 22 بهمن دایره بازداشتها و یورش به دفاتر احزاب سیاسی به شدت افزایش یافته است.شدت بازداشتها به حدی گسترش یافته که بسیاری از افرادی که فعالیت سیاسی نیز نداشته اند مورد بازداشت  قرار گرفته اند.دفاتر احزاب سیاسی مورد هجوم قرار می گیرند.
با حضور قدرتمندانه خود در22 بهمن پاسخ این حملات وحشیانه را خواهیم داد 

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts