۱۳۹۰ فروردین ۶, شنبه

جنگ قدرت جدی است...در روزهای آغازین سال نزاع های کودتاچیان چهره ای جدید به خود می گیرد

سایت محرمانه نیوز احمد توکلی را با تمام توان زیر سوال می برد و از سویی دیگر به کیهان و طائب می تازد.این سایت که گویا به جریان مشایی وابسته است در مطالبی تند تمام انتقادها از امام جمعه مشهد -این مردک کم عقل -گرفته تا طائب و توکلی را پاسخ می دهد.این رفتارها و پاسخ ها در حالی شدت می گیرد که رهبر کودتاچی شان در پیام نوروزیش امر به مخفی کردن اختلافات داده بود.امری که ظاهرا شدت آن بقدری بالاست که حتی در روزهای تعطیل سال نو نیز تاب انجامش را نداشتند.
نزاع ها و بحث های مجموعه کودتا ظاهرا وارد فاز جدیدی می شود.فازی که در آن به صراحت طرف مقابل را حذف می کنند و در صورت نیاز وارد برخورد فیزیکی نیز می شوند.
از سویی دیگر همزمان با برگزاری جشن نوروز خبرها حاکی از پاره کردن بنرهای تبلیغی این جشن در شیراز حکایت دارد.جشنی که پیشتر بسیاری تهدید به برخورد شدید با اجرایش کرده بودند.از امام جمعه شیراز تا فرمانده سپاه استان و  نمایندگان و اصولگرایان سرشناس.
این حجم سنگین اختلاف امری نیست که بشود پنهان نگه داشت و روند این جریانات نشان می دهد که شدت این اختلافات  پس از پایان تعطیلات بی شک فزونی خواهد یافت.از طرفی احتمال بیرون آمدن روزنامه ای زیر نظر مشایی پس از تعطیلات نوروز در حال جدی شدن است.این امر خود منجر به تشدید این اختلافات خواهد گشت.
سال 90 سالی است که با هوشیاری جدی و حضور به موقع و قدرتمند می توان ضرباتی سهمگین و تمام کننده بر پیکره کودتا نواخت.آماده باشیم که روزهای حساس در پیش است.روزهایی که علیرغم فشار داخلی و اختلافات عمیق ضربات خارجی نیز در انتظار کودتاچیان است.ضرباتی که می تواند با سقوط دولت بشار اسد(یا حتی با تغییر رفتار این دولت)فشار را بر دولت کودتا بیافزاید.
سال 90 سال ملت ایران خواهد بود

1 نظرات:

ناشناس گفت...

taze in avaleshe kafitarikhcheye tamam enghelab ha ro bebinid , ahgebateshon malome

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts