۱۳۹۰ فروردین ۱, دوشنبه

سرنوشتی مشابه برای خمیس قذافی و مجتبی خامنه ای .. یکی با حمله نیروهای خارجی و دیگری بدست ملتی در صحنه

در ساعات آغازین سال ۹۰ خبری در رسانه ها منتشر شد .خمیس قذافی فرزند تاثیرگذار و سرکوبگر دیکتاتور لیبی در حمله نیروهای متحدین کشته شد.
این خبر موجب گشت تا اولین مطلبم را در سال ۹۰ به سرنوشت مشابه دیکتاتورها اختصاص دهم.فرزند قذافی تا فرزند خامنه ای . در تحولات دو سال گذشته همگان بر نقش پررنگ مجتبی خامنه ای بعنوان مهره ای پشت پرده  در تصمیمات دیکتاتور پدر اذعان داشتند.شعارهای فراوانی که پیشتر در اغلب تظاهرات ضد حکومتی شاهد آن بودیم، شعار "مجتبی بمیری ...رهبری رو نبینی "بود که خود گویای بسیاری از نکات است.سرنوشت مشابه دیکتاتورها براستی هیچگاه برایشان آموزنده نبوده و نیست و نخواهد بود چرا که گر فردی آموزه ای از این رخدادها گیرد دیگر دیکتاتور باقی نمی ماند.خمیس قذافی به درک واصل شد.کشتار وحشیانه ملت لیبی بدستان خونین این پدر و پسر موجب گشت تا مرگ خمیس نه تنها فردی را اندوهگین نکند بلکه ملتی را شادمان کند.امری که بی شک در آِینده ای نه چندان دور در انتظار جناب مجتبی خان خواهد بود .خمیس قذافی مرد تا مرگش پایه های پوشالی دیکتاتور دیوانه لیبی را که در آستانه سقوط قرار دارد بشکاند. او مرد تا رفتاری که ملت لیبی در طول مبارزات خود به نمایش گذاشتند در تاریخ لیبی ماندگار گردد.
بی شک این خبر چنان ولوله ای در بیت کودتا انداخته که شاید اکنون کسی توان وصف وضعیت آنجا را نداشته باشد.گرچه از پیام نوروزی دیکتاتور به وضوح می شد وحشت عریان را نگریست..شب گذشته در حین پیام نوروزی وی چیدمان و صحنه آرایی پخش این پیام تلویزیونی بسیار جالب توجه بود.آرایشی بسیار حقیرانه در منزلی معمولی که حتی تلاش تصویر بردار برای نمایش اتاقک کوچکی که چراغش را نیز قاعدتا بصورت اتفاقی!!! روشن گذاشته بودند همه و همه بیانگر یک پیام بود.ساده زیستی رهبر .
وحشت اقتصادی از طوفان 90 علیرغم نامگذاری این سال بعنوان جهاد اقتصادی خبر از تحولات عظیم اقتصادی و رخدادهای بزرگی دارد که در سال 90 به منصه ظهور خواهد رسد.
فشارهای فزاینده اقتصادی، وضعیت وخیم تولید داخلی، نا مشخص بودن دورنمای قیمت نفت در این سال می تواند هر یک بحرانهای غول آسایی را به عرصه ظهور رساند.بحرانهایی که همگان از بالاترین مقام کودتایی تا پایین ترین مقام بر آن اذعان دارند.وحشت از سونامی اقتصادی 90 امریست که می بایست از اوایل خرداد 90 در انتظارش نشست.

3 نظرات:

ناشناس گفت...

احمق جان این عکس میثمه نه مصطفی

در ضمن این رو هم بخون

پیش بینی هایی از حوادث سال های آینده ایران و جهان

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103&catid=52

ناشناس گفت...

ابله اتفاقا این عکس همان دیوث سگ و از سگ بدتر زاده است

ناشناس گفت...

حجت ابن الحسن در ماتحت قذافی ظهور خواهند کرد احمق حسن عسگری عقیم بود وبرادر خودش این را گفته بود حالا مشستی خر فرد موهومی بنام مهدی ابن حسن عسگری را برای فریفتن خری چون تو اختراع کردهاند که این گهها را بخوری

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts