۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

موسوی آیینه تمام قدی است که ملت ایران روح عظمت خواهی خود را به وضوح در آن مشاهده نموده است

طی روزهای اخیر پس از اظهارات دادستان تهران روندی صعودی را در مورد خبر بازداشت و محاکمه موسوی و کروبی شنیده ایم.روندی که با اظهارات دادستان تهران آغاز گشت و اندک زمانی بعد نمایندگان مجلس طی نامه ای به قوه قضائیه خواهان محاکمه آنها شدند .این روند که با شتاب دهی از سوی سایت ها و رسانه های دولت کودتا بصورت فزاینده در حال رشد است خبر از وقوع تحولاتی بزرگ در آینده ای نزدیک می دهد.
در همین وضعیت شب گذشته سایت کلمه خبر بازداشت محافظ ارشد موسوی را منتشر کرد .محافظی که بر اساس اخبار منتشر شده یکی از اعضای خانواده موسوی تلقی می شود و نزدیکی وی به مهندس پیشینه ای 25 ساله دارد.وقوع این رخداد گمانه زنی ها را نسبت به احتمال بازداشت این دو رهبر معترض  فزونی بخشید .احتمالی که شاید کسی نتواند فردای وقوع آن را پیش بینی نماید.
در اینجا بد نیست کودتاچیان را به گذشته تاریخی ملت ایران رجوع دهیم.بد نیست آقایان بدانند که ملت ایران ملتی غیر قابل پیش بینی است و این گمان باطل را در ذهنشان نپرورانند که این آتش زیر خاکستر دگر توان برخواستن ندارد .چرا که این ققنوس ایرانی از خاکستر خویش هزاران هزار ققنوس برون خواهد داد و مباد آن روزی که دست بدین حماقت ریشه کن بزنید.
میر حسین موسوی اکنون دیگر یک کاندیدای انتخاباتی نیست نمادی است از آزادیخواهی ملتی در بند.موسوی آینده روشنی است از نیازهای و خواسته های ملتی که 100 سال است در تکاپوی دست یافتن بدین نیازها مسیرهای پر تنش و سختی را پشت سر گذاشته و اینبار با علم و آگاهی و تدبیر راهش را یافته و نمود عظمت خواهی خود را در این آیینه تمام قد به وضوح دیده است.
آری آقایان کودتاچی نیک بدانید که هر گونه تعرض به موسوی و کروبی عواقبی در بر خواهد داشت که شاید دیگر کسی از عهده  ی پیش بینی و توانایی کنترل آن بر نیاید.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts