۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

وحشت از حضور سبزها در نمایشگاه موجب شد تا تهدیدها آغاز گردد...سناریویی پوسیده و نخ نما

در حالیکه نمایشگاه کتاب تهران از فردا آغاز می گردد امروز محسن پرويز - رييس بيست‌وسومين دوره‌ي نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران - نسبت به هرگونه سوء‌ استفاده‌ي سياسي از نمايشگاه هشدار داد.هشداری که بارها بارها از سوی نهادها و شخصیت های گوناگون ابراز می شده است این بار از دهان ایشان برون جهیده است.
آقای پرویز خاطرشان نیست که پیش از تمام تجمعات همواره خط و نشانهایی از این دست برای معترضین کشیده می شد و باز هم این حضور دندان شکن معترضین بود که پیروز میدان بود.اینبار نیز بر همان روال وحشت فزاینده از حضور چشمگیر معترضین در نمایشگاه موجب شده تا دست به دامان دوربین مدار بسته و نیروهای محسوس و نا محسوس شوند اما زهی خیال باطل که آمدنمان همراه با رفتنتان خواهد بود .پس خموش باشید و بنشینید و نظاره گر این حضور باشید.

3 نظرات:

ناشناس گفت...

hooraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ma darim barandeh mishim, khoobe ba in jaryanat hame fahmidim ke ma bishomarim, baraie hamin age ta hala az totehe mitarsidim , hala delo jigar peida kardim, mahmood che bekhabi che nakhabi, ma bidarim

HoMi گفت...

22 بهمن را فراموش نکرده ایم .....

ناشناس گفت...

درود بر دولت ملی
روز کتاب روز جنبش ملی سبز هاست. روز امیر کبیر، روز دکتر مصدق، روز دکتر فاطمی و روز مهنس میرحسین موسوی و روز ازادیخواهان است نه روز هواداران لژ فراماسونری "حجتیه"، خودفروشانی چون مصباح یزدی.
رو بسوی اگاهی مردم از اشای نخبگان خود فروشان فراماسون.
با سپاس
مزدک
مزدک

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts