۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

بیدادگاه تجدید نظری که به سرعت حکم قرون وسطایی 11 سال حبس ابوالفضل عابدینی را تایید کرد

حکم دادگاه بدوی مبنی بر محکومیت 11 ساله ابوالفضل عابدینی نصر روزنامه نگار وطن پرست و از اعضای حزب پان ایرانیست توسط دادگاه تجدید نظر تایید شد.
براستی اگر این بیدادگاه  تجدید نظررایی جز دادگاه بدوی برای عابدینی می داد جای تعجب و شک را بر می انگیخت .نمی دانم عشق به میهن و آتش برخواسته از این علاقه به ایران چه فشاری و دردی بر این دستگاه قضایی وارد آورده که این چنین حکمی قرون وسطایی برای این جوان نحیف اما شجاع ایرانی صادر نموده اند.
بی شک شجاعت ابوالفضل عابدینی این جوان خوزستانی در مقابل تجزیه طلبان و ایستادگی وی همچون خاری در چشمان دشمنان ایران بود و به دنبال فرصتی برای ضربه زدن بر وی .عابدینی بارها و بارها برای دفاع جانانه اش از تمامیت ارضی و خلیج فارس زیر انواع فشارها بود و براستی که وی را باید نگهبان آبهای نیلگون خلیج فارس دانست.
او که با درد کارگران به خوبی آشنا بود .او بود که بارها برای کمک به کارگران نیشکر هفت تپه خود را بدانها می رسانید تا بتواند در راستای وظیفه ی خبرنگاری و ملی خویش حرف آنان را به گوش جهانیان برساند و در این مسیرنیز سربلند برون آمد.
آری او بود که درد و شکم گرسنه کارگران را نه با شعار بلکه با عمل خویش درک کرده بود و مصاحبه های جنجالی وی با کارگران هفت تپه و سایر نقاط و حمایت بی شائبه وی از فعالیت های کارگری نشان از عمق بینش و نگرش ملی وی داشت.صدور چنین حکم قرون وسطایی  را به این فرزند غیور ملت بزرگ ایران از سویی باید تبریک گفت.باید تبریک گفت که وی توانسته خاری بزرگ در چشم دشمنان ملت باشد. خاری که موجب گشت کودتاچیان برای بازداشت این جوان خوزستانی لشگری را روانه خانه اش کنند و بر مادر پیرش بتازند و حرمت هیچ کس را نگه ندارند تا آنانیکه دست به بازداشتش یازیدند اینگونه برای جبران زخمهای خود حکمی یازده ساله برایش صادر کنند و در تجدید نظر بسرعت آن حکم اولیه را تایید نمایند.
اما ای جوان وطن پرست ، ایران و ایرانی به امثال تو افتخار خواهد کرد و مطمئن باش که روزی ایرانزمین از شجاعت و ایستادگی تو و امثال تو سخنها بر زبان خواهد راند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts