۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

کودتاچیان با تبلیغ یورش به سفارت روسیه در 13 آبان طرحهای پلیدی در ذهن می پرورانند

 این روزها سخنانی هر چند پراکنده مبنی بر کشاندن تجمع بزرگ 13 آبان به مقابل سفارت روسیه از سوی برخی محافل در محیط مجازی به گوش میرسد .در همین راستا روزنامه جوان از ارگان نزدیک به دولت کودتا در شماره اخیر خود چنین آورده :"تشکل غیرقانونی تحکیم وحدت طیف علامه تصمیم گرفته در13 آبان به سفارت روسیه درتهران حمله و آن را تسخیرکند!
روزنامه جوان افزود:  تشکل غیرقانونی تحکیم وحدت طیف علامه که همواره به عنوان یک تشکل وابسته ، از جریانات خارج از دانشگاه خط می گیرد، اخیراً همسو با برخی اصلاح طلبان تندرو تصمیم گرفته است،جهت ایجاد اغتشاش و نا آرامی در 13 آبان به تاسی از اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 که به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درتهران منجر شد، اقدام به محاصره سفارت روسیه و تسخیر آن نمایند.
"
این تحریک که توسط عوامل کودتا در حال افزایش است می تواند بزرگترین خطر برای جنبش مدنی سبز ملت ایران تلقی شود .ازآنجائیکه سفارت خانه ها دارای مصونیت دیپلماتیک هستند و هر گونه تعرض به آنان عواقب سنگینی برای تعرض کننده در بر خواهد داشت .احتمال وقوع چنین حادثه ای در این مقطع حساس برای جنبش سبز بسیار مضر و منحرف کننده خواهد بود و وجهه بین المللی جنبش را به شدت تخریب خواهد کرد و این همان نتیجه ایست که کودتاچیان آن را پیگیری میکنند.تا اگر هم شده توسط عوامل نفوذی خود در بین جمعیت دست به این اقدام زده و به سفارت روسیه تعرض کنند اما در این راستا جنبش سبز می بایست به چند تکته توجه کافی داشته باشد:
1)روز 13 آبان روز نمایش قدرت جنبش و اعتراض به سیاستهای کودتا در داخل و همسو با آن اعتراض به سیاستهای جهانی حامیان کودتا که نماد آن در روزهای اخیر دولت روسیه می باشد.
2)در صورت حضور در مقابل سفارت روسیه باید سبزها دقت کنند و مانع از حمله به سفارت شوند و افرادی را که دست به چنین اعمالی می زنند از خود دور کنند.
3)درآن روز احتمال عدم ایجاد دیوار امنیتی (که معمولا در زمان تجمعات در مقابل سفارتخانه همواره این دیوار ایجاد میشود و امریست معمول)در مقابل سفارت روسیه وجود دارد(همان گونه که در تجمع خلیج فارس در 10 اردیبشهت سال 78 در مقابل سفارت امارات تشکیل نشد)و این امر کمکی است به این طرح تا ناقضان مدنیت جنبش براحتی طرح خود را پیاده کنند.
باری به هر جهت این جنبش زنده است وپویا .این جنبش حرکتی است ملی در راستای منافع ملی همه ایرانیان و بیشک این جنبش توان عقیم کذاشتن طرحهای مزدورانه عوامل کودتا را خواهد داشت.ما فرزندان ایران در 13 آبان با هوشمندی وافر سبز خویش حاضر خواهیم شد و چنان ضربه ای به پیکره ناتوان کودتاچیان خواهیم نواخت تا بدانند که ایرانیان در راه عظمت میهن خویش ذره ای عقب نخواهند نشست و تا تشکیل یک دولت ملی به حضور خویش ادامه خواهند داد .

1 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام، شما هم دچار توهم شدی ها. کودتا کدومه؟ کودتاچیان کیان؟ بریز دور این حرفهارو. موسوی این همه آدمو گذاشته سر کار و معلوم نیست تو کدوم سوراخ موش گم و گور شده؟

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts