۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

فردا خانواده من و خانواده ی تو تجمع خواهند کرد...غیرت سبزمان اجازه نخواهد داد تنهایشان بگذاریم...ساعت 11 مقابل دادستانی تهران

کمیته گزارشگران حقوق بشر: خانواده‌های زندانیان سیاسی فردا چهارشنبه، ششم آبان ماه ساعت11 صبح در مقابل دادستانی تهران واقع در میدان 15 خرداد تجمع خواهند نمود.

فردا خانواده من و خانواده ی تو تجمع خواهند کرد.فردا خانواده جنبش سبز جهت رسیدگی به اوضاع فرزندان و همسرانشان تجمع خواهند کرد .پس بی شک غیرت سبزمان اجازه نخواهد داد تا آنان را تنها بگذاریم .این غیرتمندان که از تمامی فرصتها و پیش آمدها بهره جستند تا حضور خود را به کودتاچیان نمایش دهند .سبزهایی که از استادیوم فوتبال گرفته تا نمایشگاه مطبوعات ... از دانشگاه ها گرفته تا سفرهای استانی ... از مراسم های مذهبی گرفته تا مناسبتهای ملی و دولتی ... حضور یافتند تا نشان دهند که مسیری را که در آن گام نهاده اند مسیری بی بازگشت است و بی شک تا دستیابی به یک دولت ملی که برآورنده نیازهای ملی و تامین کننده منافع ملی باشد ذره ای عقب نخواهند نشست .آری سبزها فردا هم حماسه ای خواهند آفرید و دست در دست مادران و خواهران برادران و پدران چشم انتظارشان خواهند گذارد تا با صدایی رسا به همگان بگویند که اینان بخشی از ما هستند و بدنه جنبش غیور ما .افتخار ما سبزها هم همین اتحاد و یکپارچگی مان است .فردا را با حضورمان سبز خواهیم کرد. پاینده باد ایران سبز .

وعده دیدار ششم آبان ساعت 11 مقابل دادستانی تهران میدان 15 خرداد

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts