۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

روز 13آبان به خیابان می آیم تا از شرف و ناموس ایرانی دفاع کنم

روز 13 آبان به خیابان می آیم تا از حیثیت و شرف ملتم که در این روزها بشدت مورد هجمه قرار گرفته دفاع کنم .13 آبان به خیابان می آیم تا به یغماگران بگویم که تهدید و ارعاب و شکنجه و فشار و تجاوز هزاران هزار عمل غیر اخلاقی دیگر نتوانسته خللی در عزم من برای رسیدن به حقوق از دست رفته ام ایجاد کند .
13 آبان به خیابان می آیم تا بگویم که صدها شهیدی که در راه عظمت ملت ایران به شهادت رسیدند خونشان پایمال نخواهد شد .نداها و سهراب هایمان هماره در قلبهایمان جاودانه گشته اند .مگر می توان آن نگاه معصومانه ندا که پرچم عظمت ایران را با نگاه خویش به فرزندان ایران سپرد و ندایش جهانی شد از ذهنها دور کرد.مگر می توان آن پاکی و صداقتی که در چهره سهراب نهفته بود را نادیده انگاشت .خیر اینان بهمراه دگر شهدا درفش ملی ایران را بر دوشهایمان نهادند و ما بیشک این درفش را که همانا عظمت ایرانمان است به احتزاز در خواهیم آورد.
13 آبان به خیابان می آیم تا به جهانیان بگویم که با گذشت بیش از 120 روز از دولت کودتا ما علیرغم تمام مشکلات در صحنه هستیم و تا دستیابی به حقوقمان پا پس نخواهیم کشید.
13 آبان به خیابان می آیم تا از تمامیت ارضی میهنم که در دست ایادی کودتا هر روز به گونه ای مورد تهدید قرار می گیرد دفاع کنم .تا بگویم دریای مازندران سهم و تاریخ ملت ایران است و تا فرزندان ایران هستند کسی توان به یغما بردن آن را نخواهد داشت حال می خواهد با پوتین بیاید یا با چکمه !
13 آبان به خیابان می آیم تا بگویم که جزایر ایرانی و خلیج فارس بخشی از عظمت ملت ایران است ما عظمت ملت ایران را بازیچه دست ناکسان قرار نخوهیم داد.
13 آبان به خیابان می آیم تا بگویم که فرزندان ایرانزمین در هر گوشه ای از این خاک پاک باشند هیچ تبعیضی بر آنان روا نیست از بلوچ مرز نشین گرفته تا کرد گرد غیور ,از خوزستانی رنج دیده گرفته تا سیستانی محروم ,از آذری وطن پرست گرفته تا خراسانی دلیر همه و همه فرزند این آب و خاک هستند و سزاوار زندگی در خور نام ایرانی .
13 آبان به خیابان می آیم تا بگویم به اسرایمان چه سختیها و چه شکنجه ها که نرفت .تا بگویم که تجاوزهای ددمنشانه ای که در طول این مدت به انحاء مختلف به فرزندان ایران صورت گرفت هیچ ترسی در من ایرانی ایجاد نکرده و من نیز اینک با اراده ای قویتر برای احقاق حقوق خویش و دگر هموطنانم به صحنه خواهم آمد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts