۱۳۹۰ تیر ۳۱, جمعه

از مهاجرانی تا نبوی ... حضرت آیت الله امام خامنه ای پاک و منزه است


هنوز سخنان تهوع آور عطا خان مهاجرانی از گوش خارج نشده بود که افاضاتی نوین از حاج ابراهیم خان نبوی صادر گشت.سخنانی که گویی در میانش تنها باید به دنبال پاکی و منزه بودن امامشان خامنه ای گشت.سخنانی که جنسش خاص است و تنها از عهده تنی چند بر می آید.آری چندی پیش یکی خامنه ای را فردی دانست که در کارنامه زندگیش فساد اقتصادی ندیده و این کارنامه را پاک دانست امروز دیگری دم می زند که خامنه ای ناچار به برخورد بود و در اصل وی مقصر نبود بلکه این تغییر رویه ای که ملت برگزیدند اشکال داشت .
ایشان ابراز داشتند:" در جمهوري اسلامي فردي معتدل تر از آيت الله خامنه اي نمي توان يافت و اگر نظام مجبور به برخورد قدرتمندانه با اپوزيسيون ضدانقلاب شده، به خاطر تندروي هاي اپوزيسيون بوده است"
حاج ابراهیم خان پذیرش شما و تیم واپس گرایتان در انتخابات نیازمند یک عامل مهم است و آن عامل نه رهبرتان خامنه ای است و نه مرد بحرانتان هاشمی بلکه مردمی هستند که قدرتمندانه به صحنه آمدند و آن حماسه ها را آفریدند.حاج ابراهیم زیاد مبر که در مقابل این دستان توفنده ایستادن جزایش نابودی مطلق هست حال اگر صلاح می دانید که در آغوش رهبرتان به زباله دانی تاریخ به پیوندید  انتخاب با خودتان است.
ای کاش الفبایی از سیاست یاد گرفته بودید و می فهمیدید که گفتمان در وضعیت ضعف کنونی نه از روی تملق و تمجید بلکه از روی شناخت فرصت ها باید شکل پذیرد و در غیر اینصورت تنها قلاده ای به گردن افکنده اید و ننگی نام برای خود خریده اید.

17 نظرات:

ناشناس گفت...

( کمونیست = مسلمان = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد انتخابات آزاد= ضد آزادی و دموکراسی = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی ) گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند.

صاحب اصلی ایران ما هستیم. « کورش فردوسی»

ناشناس گفت...

اگر چنین خبری صحت داشته باشد واقعا نهایت رذلی و بیشرفی این آدم را می رساند. از یک تواب بیشتر از این نمی شود انتظار داشت! آیا نوشته نبوی در سایت جرس هم منتشر شده؟

ناشناس گفت...

با سلام ، این نوشته تحلیل نبوی را در مورد طبیعت ایرانی ثابت می کند .آقای نبوی نظراتش را طی تحلیلی در معرض نقد گذاشته اند و اگر شما به تحلیل ایشان ایرادی دارید زحمت کشید تک تک نکات ذکر شده را نقد کنید ولی بجای اینکار مثل کمونیست ها قدیمی و مجاهدین شروع به فحاشی ادبی کرده اید با اینکار بجز تخلیه عقده های درونی کاری را از پیش نخواهیم برد

ناشناس گفت...

حالا داريم ميفهميم اسب تروا واسه چی بود اين آدم پس از نماز جمعه به خامنه ای ريده بود ولی الان ..... هيچ واژه ای جز آدم پوچ و بی هويت نميشه واسه اين آدم گذاشت فقط به فکر فرصت طلبی است و روی حرفاش نميشه 2 قران قيمت گذاشت خیلی باید ننگ بود تا اين حرفا رو بشه زد

ناشناس گفت...

باز هم که ما ملت همان راهی را می رویم که به جهنم امروزی وطن ختم شده درست مثل اول انقلاب تا کسی نطرشو میده به محض اینکه با نظر ما مخالف شد شروع به دهن دریدگی و فحاشی می کنیم عزیزان راه رفته نسل قبل خود را نروید ما کردیم و نشد!!!!!! شما نیز این بی نزاکتیها را کنار بگذارید و اجازه دهید هر فرد هر نظری که دارد بگوید عفت کلام و متانت اولین قدم سبز !!!بودن است نه؟

ناشناس گفت...

کلی خندیدیم........" این نوشته تحلیل نبوی را در مورد طبیعت ایرانی ثابت می کند " ... آخر این مردک بیسواد میداند "تحلیل" چیست ؟ از مفهوم "طبیعت" بوئی برده است ؟!
نبوی بیهوده و بی مزه طنز میگوید ... افاضات "تحلیلی - سیاسی" ایشان به تنهایی ما را روده بر میکند ....

ناشناس گفت...

فرق است ميان كسي كه كشورش را دوست داردو در هر مرحله به دنبال راهي ميگردد تا مردم با كمترين هزينه و از كوتاهترين مسير به مقصود برسند تا كسي و كساني كه هزينه ي انقلابيگريشان را مردم بايند بدهند.و بسيار راحت است براي اينان كه در امن اروپا و آمريكاواكثرا بي نام باهتاكي با ديگران برخورد ميكنند. زيرا نميتوانند منطق را با منطق پاسخ دهند.

سایه بان گفت...

زباله دان تاریخ لفظی بود که خمینی کبیر آن را آفرید و هیچ کس را بدان لایق تر از تو و سروران کاخ سیاه نشینت نیافت... اینک نیز همان شخصی امام است که خوار در چشمان شماست و استخوان در گلویتان

ناشناس گفت...

درواقع این حرفها ازسر خودبخودی نیست بلکه نهفته دردرون وگرایشات درونیشان دارندکه ناگهان بروزمیکند فردی مثل مهاجرانی واحدی امیرارجمند وهمین ملعون برای کنترل وخاموش کردن جنبش به خارج امده اند نه برای اعتلای آن برای اینکه مردم دنبال براندازان نروند

ناشناس گفت...

توی این آشفته بازار که اسمش ایرانه آدم دیگه نمی دونه کی با کیه حرف کیو قبول کنه اصلا به کی میشه اعتماد کرد؟

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=kDiod4gIf6Q&feature=related
از دقیقه ۲ و ۲۰ ثانیه نگاه کنید ؛ آقای خمینی عین حرف امروز آقای نبوی رو میگه !(دوران طلائی )

ناشناس گفت...

http://www.rahesabz.net/story/40249/
لطفا اصل مطلب را کامل بخوانید و بعد قضاوت کنید

ناشناس گفت...

چه دوست داشته باشی قبول کنی و چه دوست نداشته باشی.
فکر کنم تنفر خیلی جلو چشمانت رو گرفته.

ناشناس گفت...

چرا بجان همدیگر ؟
روشصحیح نقد نظز این است که نوشته یا گفته مورد نظر در معرض قضاوت افراد قرار دهی پس انگاه نقد خود را هم
ما از کجا بدنیم که باید بدانیم که به حاج ابراهیم بد بیراه بگوییم یا دست مریزاد

ناشناس گفت...

جالب این که میگه اول بخونید بعد نظر بدید ؛خوندیم آقا ؛به خدا خوندیم ،خمینی همون اوائل وقتی کشت و کشتار راه انداخت ،همین حرف رو میزد ، لینک بالا رو ببین http://www.youtube.com/watch?v=kDiod4gIf6Q&feature=related

ناشناس گفت...

به نظر میرسه که نبوی خودش مطلب هزل مینوسه بعد خودش هم میاد به اسم ناشناس زیر نقدهایی که بهش میشه کامنت میذاره. وگرنه فکر نمی کنم که کسی این نظریات پوچ و خائنانه را حتی بعنوان یک تحلیل قبول داشته باشه.

خُسن آقا گفت...

حتما وقتی اسامی این اراذل و اوباش را می نویسید لطف کنید واژه "سید" را هم در پیشوند نامشان فراموش نشود. هر چه باشید این حضرات آثار محمد و خاندانش در ایران هستند.
پس همه با هم "سید حاج عطااالله محاجرانی" سید حاج ابراهیم خان نبوی"

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts