۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

موسوی و کروبی در حصر خانگی...فعالین سیاسی در بازداشت...حضور ملت می تواند وضع را تغییر دهد یا لابی پشت پرده ؟

در حالیکه 3 روز از حضور محسوس ملت در اول اسفند می گذرد و با توجه به رشد اعتراضات در سطح کشور از یک سو و سخنان مشاورین ارشد سران جنبش که اعلام نمودند به زودی برنامه آتی حضور را اعلام خواهند کرد از سویی دیگر و سکوت معنا دار و بی تحرک این روزها شائبه های در ذهن پدیدار می شوند.
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس خبرگان و اعلام حضور رسمی هاشمی در انتخابات و حضور روز دوشنبه هاشمی پای سخنان خامنه ای و از طرفی تلاشهای فزاینده کودتا برای دست یافتن به کرسی رهبری خبرگان گویی معادلات بیشتر از روی صحنه به پشت صحنه کشیده شده است.
اینکه هاشمی و کودتاچیان در جنگ قدرت خود تن به بازیهایی از این دست دهند جای تعجب ندارد.اما مسولین راه سبز امید ... مشاوران ارشد سران جنبش... به هوش باشید که کوچکترین خطایی از سوی شما در همراهی کودتا و وارد شدن به بازیهای پشت پرده که ملت در جریانش نباشند عواقب خطرناکی برایتان در بر خواهد داشت.
در مصاحبه ای از آقای ارجمند خواندم که فرموده بودند که خواسته اصلی جنبش رفع حصر از سران جنبش است.
در پاسخ به ایشان باید قاطعانه بیان کنم خیر آقای ارجمند خواسته اصلی جنبش دستیابی به حکومتی مبتنی بر آرای مردم است نه رفع حصر .که رفع حصر سران جنبش باید با حضور ملت و با دستان پرتوانشان صورت پذیرد نه لابی های پشت پرده.برای رفع حصر موسوی و کروبی .
موسوی و کروبی  همراه و پرتوان در تحولات بیست ماهه اخیر همگام با مردم حضور داشتند اما نه خونشان رنگین تر از سایر عزیزانی است که در بند هستند و نه خودشان چنین ادعایی دارند.پس باید بکوشیم که حصر ایرانمان را بشکانیم نه حصر این دو عزیز را فقط.و ضمنان فراموش نکنیم که محبوبیت موسوی و کروبی تنها به خاطر صداقت و رو بازی کردنشان است و گرنه در طرفه العینی از سکوی محبوبیت به چاه منفوریت سقوط خواهند کرد.
نکته پایانی به بازیگران این روزهای جنبش سبز .نیک آگاه باشید که هر نوع معامله ای برا ی رفع حصر منجر به تغییر مسیر جنبش خواهد شد .بر زانوان پرتوان جنبش اتکا کنید تا هم رفع حصر کنیم و هم ایرانمان را آزاد کنیم.

8 نظرات:

ناشناس گفت...

به عنوان یک ایرانی با مفاد این مقاله کاملاً موافقم.

ناشناس گفت...

کاملا درست و بجا فرمودید

ناشناس گفت...

موافقم که تلاش عمده ما باید در جهت آزاد سازی ایران باشد که در انصورت موسوی و کروبی هم از حصر خارج میشوند

ناشناس گفت...

doostan aziz vaghti vared yek bazi mishavim bayad ghavaed an bazi ra ham beshenasim bayad yademan bashad ke in bazi ghesmati az siasatbazist va ghahi niyaz be mozakere baray neyil be natijeh behtar .dar alam siasat ehsasat kamtar jai darad va kar bar mehvar aghlaniat zarar va faide pish miravad hata agar emrooz nafe jonbesh sabz dar hemayat az hashemibashad.mohempiroozist zendebad mellat bozorgeiran va shad bad rohe shahidan akhir jonbeshe sabz iran

AVA گفت...

وبلاگ بسیار زیبا و مفیدی دارین به ما هم سریع بزنید

http://politicalcorrectness.blogfa.com



با سپاس



آوا

ناشناس گفت...

هدف نهايي حمله نظامي غرب به ايران و زدن تير خلاص به مملكتي است كه هم منابع ارزشمندي داره هم پيشگوييهاي تاريخي و مذهبي در مورد غلبه اش بر دنيا وجود داره. براي اين منظور اين حكومت بايد يك سال ديگه دوام بياره.

Unknown گفت...

با درود بر شما یاران ایران وآزادیخواهان مام میهن . مبارزان .آزادیخواهان .ای کسانی که از ظلم وستم خسته شده اید وقت وقت شما است. کمر همت ببندید و آستین بالا زنید تا پیروزی فقط گامی بیش نیست .ایرانیان 11 اسپند 1389 را بیائید خانه روبی کنیم ورژیم سراسر دروغ وریا را به زباله دان تاریخ بسپاریم. اینک که تمامی مستبدان روزگار در تکاپوی سرکوبند. وبرای همکیشانشان پیغام می فرستند که کسی حق ندارد به مردمش ظلم کند بیائید با آمدنمان در خیابانهای شهر مشت فریبکاران وجانیان را باز کرده تا جهانیان بدانند در ایران هم همچون لیبی مردم در حصر خانگی هستند و کشته میدهند و زندانهای مخوف رژیم ایران هر صدای آزادی خواهی را در گلو خفه مینماید بهمین دلیل روز 11 اسپند .1389 در سراسر میادین مدارس دانشگاهها راس ساعت 4 شعار آزادی آزادی سر خواهیم داد .


3اسپند1389 انجمن دانشجویان جنبش مدنی ایران

لطفا از طریق رادیو اعلام فرمائید چون ما در ایران رسانه همگانی وهمه گیر نداریم .
با تشکر انجمن دانشجویان جنبش مدنی ایران

ناشناس گفت...

چقدر قشنگ و بی طرفانه نوشتی
عالی بود

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts