۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

تهدید کنید ... تکذیب کنید... تمسخر کنید ... اما یادتان نرود که در بیستمین ماه اعتراضمان همچنان از نام سبزمان بر خود می لرزید

حکایتی بسیار جالب است ... 20 ماهه از آغاز اعتراضات ایرانیان می گذرد ...20 ماهه تلاش مستمر و حضور متنوع .در طول این مدت اعتراضات حضور مردم گاهی حماسی و پر شور و پرتعداد رقم خورده و گاهی بدلیل سرکوب گسترده و سنگین دولت کودتا کمرنگ گشته اما هیچگاه از انگیزه حضور اولیه کاسته نشده است.در طول این مدت نیروهای کودتایی همواره بر طبل پایان جنبش سبز کوبیدند و در هر سخنرانی خاطر نشان کردند که دیگر خبری از سبزها نخواهد شد .بارها مصاحبه کردند و گفتند که سبزها به دلیل ریزش شدید توان حضور خیابانی را به کلی از دست داده اند .بارها اعلام کردند که دیگر از جنبش سبز جز نام چیزی باقی نمانده و این تصور را با تمام توان در دستگاه های کودتایی و تبلیغی خود به انحاء مختلف پوشش دادند .همه ماهیت وجودیشان شده بود این نکته که از جنبش سبز چیزی باقی نمانده است.اما در بیستمین ماه این اعتراضات دنباله دار شاهد وحشت عجیب و دامنه داری از سوی کودتاچیان هستیم .در بیستمین ماه این اعتراضات فراخوان حضوری صادر گشت و استقبال بی نظیری از آن در محیط مجازی شکل گرفت و اکنون در حال ریشه دواندن در محیط های واقعی است تا این حضور را مبدل به نقطه عطفی در طول این مبارزات نماید .اما نکته جالب موضع گیری تکراری حضرات کودتاچی است .گویی اینان یک نوار ضبط شده با خود دارند و در هر مناسبتی آن را تکرار می کنند .این بار نیز نوچه ولایت، محسنی اژه ای طلایه دار و آغاز گر این روند گشته و باز هم طبق 20 ماهه پیش بر غیر واقعی بودن و خیالی تصور کردن سبزها تکیه کرده است.گرچه سخن اژه ای برای سبزها تنها جنبه گسترش تبلیغات را داراست اما خود نشانگر عمق وحشتشان است .وحشتی که از یک سو می کوشند آن را نمایان نسازند و از سویی دیگر تن به موضع گیری هایی می دهند که آن را علنی می سازد.جناب اژه ای 25 راه پیمایی 25 بهمن جدایی از صف مردم نیست، 25 بهمن روز پیوند و اتحاد ملت ایران است.

7 نظرات:

ناشناس گفت...

در جواب این گلواژه ها فقط می تونم اظهار کنم: فارت

ناشناس گفت...

در جواب این ناشناسی که گفتند فارت باید عرض کنم فارت تو دهان خودت و اون رهبر چلاق و حیوان صفتت که ۲۹ خرداد فرمان قتل عام صادر کرد.روز ۲۵ بهمن،گامی بزرگتر برای آزادی ایران خواهیم برداشت.

ناشناس گفت...

دوست عزيز اون ناشناس يابو رو ولش كن از ترسشون ريدن تو شلوارشون ..باسه همين چرت و پرت مينويسند ...ارتش سايبر كودتا ست ..مرگ بر خامنه ای

ناشناس گفت...

روز ۲۵ بهمن همه با هم یکصدا فریاد می‌زنیم،مرگ بر خامنه‌ای

ناشناس گفت...

خامنه‌ای بدان که دیگر واکسن هاتم دیگه کارساز نخواهد بود.این میکروب سبز سر سیاه مرتجع ترا از بدن نجست جدا خواهد کرد...

مرگ بر دیکتاتور-------------- چه با موتور ------------------ چه با شتر

ناشناس گفت...

دوست عزیز من یک پیشنهاد برای تشکیل هسته های اولیه داشتم، روش فکر کنید. اگر خوشتون اومد یه جایی که دیده بشه اعلام کنید.
ما توی 22 خرداد تعدادمون زیاد بود ولی به دلیل تصرف خیابان توسط نیروها نتوانستیم هیچگونه هسته اولیه، که در حقیقت رمز پیروزی ماست، رو تشکیل دهیم.
پیشنهاد:
درصورتیکه ما نتونیستم تا ساعات 4 خیابان رو دستمون بگیریم، بهتر اینه که به اولین کوچه موازی با خیابان انقلاب و آزادی وارد شیم و قدم بزنیم. در اونجا ما به راحتی می توانیم هسته های چند صد نفره و بدون مزاحمت نیروها تشکیل بدیم و بعد به خیابان اصلی بر گردیم. تشکیل شدن چند هسته اولیه تمرکز نیروهای اونها رو به هم میریزه و باعث میشه هسته ها دیگر هم ساده تر تشکیل شوند.

یه حساب کتاب سرانگشتی:
در صورتیکه فاصله میدان امام حسین تا آزادی 5 کیلومتر باشد و ما این عدد رو ضرب دو طرف خیابان کنیم، می تونیم بگیم که 10 هزار متر کوچه داریم. اگر قدرت دیدمون رو 200 متر (100 متر از هر طرف) بدونیم با تقسیم 10 هزار به دویست داریم 50 کوچه. حال اگر در هر کوچه ما فقط 500 نفر برای تشکیل هسته اولیه نیاز داشته باشیم نتیجه می دهد که ما می تونیم با فقط 25 هزار نفر کل کوچه ها رو در دست بگیریم.
پیروز باشید.

Shaahin Delneshin گفت...


مبادا مبادا فضای تنفس را برای کسانی که می‌خواهند به دعوت آقایان موسوی و کروبی به «برپایی یک راهپیمایی آرام و همراه با سکوت»* اقدام کنند، ببندیم!


از حقوق «راه‌پیمایان خاموش» وسیعن دفاع کنیم!

دمکراسی یعنی همان حقوقی را برای طرف مقابلت قائل باشی که برای خودت می‌خواهی. کسی نمی‌تواند و نباید بتواند که حق انقلاب، حق به خیابان آمدن و تا رفتن خامنه‌ای به خانه نرفتن، حق بروز خشم، حق گفتن مرگ بر دیکتاتور، حق، به قول آقای ابراهیم نبوی، جنگیدن با موتورسواران مزور را از تو بگیرد، اما تو هم برای طرف مقابلت احترام قائل شو، حق سکوت قائل شو، فضا قائل شو، جا قائل شو، مکان قائل شو! عزیزم.

ضلع شمالی‌یه خیابان‌های آزادی و انقلاب، مختص کسانی باشد که می‌خواهند دست به راه‌پیمایی‌یه همراه با سکوت بزنند.

ضلع جنوبی‌یه خیابان‌های آزادی و انقلاب، مختص کسانی باشد که می‌خواهند فریاد خشم‌شان را به گوش آقای خامنه‌ای برسانند.

به کلیه یه آن‌هایی که فکر می‌کنند مردم آماده‌یه انقلاب در 25 بهمن نیستند، یا برای 25 خرداد 1390 بهتر آماده خواهند بود و فراوانی‌یه جمعیت و حضور پررنگ مردم را بهترین شعار ممکن دانسته و شعارها وتندروی‌های بی‌موقع را مضر برای جمع شدن هر چه بیشتر مردم و باعث هرز رفتن نیروها می‌دانند، اکیدن توصیه می‌شود از حقوق «راه پیمایان خاموش» دفاع کنند.

* جرس، چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹: «... دبیر کل حزب اعتماد ملی در ادامه با اشاره به محدودیتهای سنگینی که ماموران حکومتی برای او و میرحسین موسوی یکی دیگر از رهبران جنبش سبز وضع کرده اند، از ملاقات دو باره خود با آخرین نخست وزیر ایران طی یک هفته گذشته خبر داده است و بر این نکته تاکید کرده است که هر دوی آنها خواستار برپایی یک راهپیمایی آرام و همراه با سکوت در روز دوشنبه ، 25 بهمن در میدان آزادی شده اند... »

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts