۱۳۸۹ مهر ۲۵, یکشنبه

آسید علی چنانچه خواستی استقبال مردمی در قم را بنگری نظری بر مراسم تشییع جنازه منتظری بیفکن

سیل خروشان جمعیت بود که از این سو بدان سو موج می زد .هجوم بی سابقه مردم ورودی های شهر قم را دچار ترافیک بی سابقه ای کرده بود ... هم آمده بودند لاییک و مذهبی ...سلطنت طلب و جمهوری خواه ..اصلاح طلب و اصولگرا همه و همه ...مراسم تشییع جنازه منتظری را میگویم . دختران بسیار را می توانستی ببینی که طرز چادر سر کردن را هم بلد نبودند و اما برای حضور در مراسم تن بدین کار سپرده بودند ...هم همه ای بر پا بود و شوری وصف ناپذیر ...کسی فکر این سیل خروشان جمعیت را نمی کرد .. حضوری بی سابقه در زمانی بی بدیل .
استقبالی اینچنین برایت رویایی غیر واقعی است که حتی تصورش هم برایت جذاب است.در حالیکه که در حال سفر به قم هستی که هفته هاست برایت تدارک این سفر را می بینند ..خرجها می کنند تا چهره لگدمال شده است را اندکی ترمیم بخشند اما زهی خیال باطل.
ضحاک زمانه ز یاد مبر که ما بسیار دیکتاتورها را دیده ایم که برایشان دستها تکان داده می شد و چه کف ها و سوت ها و تمجید ها نثارشان می شد .جناب ابلیس بدان که فرصتی برایت باقی نمانده و پلهای پشت سر یکی پس از دیگری ویران گشته و اکنون ستون های پوسیده این قصر پوشالیت چنان در حال شکستن است که صدایش را عالمیان شنیده اند.
حضرت امام که گویا عقده شنیدن این واژگان را داری ..چه حقیرانه به دست و پا افتاده ای از جیره خوارگانت طلب لقب و تمجید داری و دریغا نمی دانی که این ره که تو در حال گذرانش هستی پیشتر از تو بارها پیموده شده و تنها به یک سرمنزل ختم گشته است...سقوط
آ سید علی لابد عکسها و پوسترهای چاپ شده بی شمارت را در قم خواهی دید ...لابد تمجیدها و نوشته های بسیاری را بر در و دیوار شهر و روی ماشین ها و موتورها خواهی نگریست.لابد خواهی دید که جمعیتی دیوانه وار به استقبالت خواهند آمد لابد خواهی دید که متظاهرینی آتشی جانشان را (نه از برای تو بل از برای پولهای خرج شده )بر کف می نهند و یا اماما گویان به استقبالت می آیند همه اینها را خواهی دید و هزاران چاپلوسی دیگر را نیز اما دریغا و دریغا که یک چیز را نخواهی دید و نخواهی شنید.
آری نخواهی دید که ناله و خشم ملت به چه سان در حال فوران است.نخواهی دید که غضب همان مظلومینی که به نامشان ستم ها کردی به چه سان دامنت را خواهد گرفت.آ سید علی نخواهی شنید  فریادهای زنان و مردانی که عزیزانشان را در بند کرده ای و چه جائرانه حکم بر آنها راندی.
در آستانه ورودت شجره نامه ات را رونمایی خواهند کرد و لابد به سرعت به امامان نیز متصل خواهی شد اما احتمالا پیش از اتصال به امامانت ملت ایران شما را به درک متصل خواهند کرد
اما این دریغ و این افسوس نه برای ماست بلکه برای توست .تویی که در طلب لقب امام خامنه ای چون سگان ولگرد به اینجا و آنجا سرک می کشی و گرنه آزادگی ملت ایران بسیار نزدیک تر ازآن است که تو و امثال تو بتوانند درکش کنند.
در آستانه ورودت شجره نامه ات را رونمایی خواهند کرد و لابد به سرعت به امامان نیز متصل خواهی شد اما احتمالا پیش از اتصال به امامانت ملت ایران شما را به درک متصل خواهند کرد
 

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts