۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

سپاه امنیت داخل را بر عهده می گیرد..هشدارها برای آغاز طرح هدفمندکردن یارانه ها فزونی می گیرد...خبری در راه است

سکوتی سهمگین و غریب پیش رویمان است .درآستانه اجرای هدفمند کردن یارانه ها قرار داریم و از تریبون های مختلف کودتا خبرهای آماده باش به گوش می رسد .از سویی جنتی این پیر کودتاچی پیشتر بیان داشت که مردم برای یک دوره مشقت بار آماده باشند .و امروز احمدی مقدم در پیش خطبه نماز جمعه از فتنه اقتصادی پیش رو خبر می دهد .سپاه امنیت داخل کشور را بصورت رسمی براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی بر عهده می گیرد .گویی از هر سوی کودتا در حال آرایش و چیدمان خاص نیروهایش است .براستی خبری در راه است .
کنترل احزاب و گروهها و تمامی فعالان سیاسی داخل کشور همه در زمره اختیارات سپاه قرار گرفته تا مشکلات چند بخشی سال گذشته تکرار نشود .روند تحرکات خبر از روزهای پر تنشی در ماههای آتی می دهد. اعلام آمادگی نیروی انتظامی و سپاه برای مقابله با بحرانهای اقتصادی پیش رو که بی شک دامنه بسیار گسترده آن موجب چنین آرایشی گشته بارها بیان شده است.اما از سویی دیگر دولت کودتا که با مشکلات عدیده ای مواجه گشته نیازمند یک پالایش جدی و عمیق دیگر می باشد .پالایشی که شاید با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها و آغاز اعتراضات خیابانی فرصت آن پیش آید.
کودتای دومی که پیشتر بارها و بارها زنگ خطرش به صدا در آمده بود این روزها بسیار نزدیک گشته است.کودتایی که این بار برای یکدست کردن و قلع و قمع کامل مخالفان بدون توجه به تبعات آن به میدان خواهد آمد.
این سکوت و این آرامش طوفانی در خود نهفته دارد که شاید آغازکنندگانش را یارای دیدن پایانش نباشد.سونامی عظیمی که احتمالا با اجرای این طرح پر حاشیه به حرکت در خواهد آمد بخشهای گوناگونی از جامعه را در بر خواهد گرفت.مقارن سازی اجرای این طرح با آغاز دانشگاه ها نیز خود جای بسی تامل دارد.آیا اجرای هدفمند کردن یارانه ها مبدل به طرح تسویه و پاکسازی گسترده مخالفان(مخالفان باقیمانده) خواهد شد ؟

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts