۱۳۸۹ مهر ۱۱, یکشنبه

حضرات کودتاچی گویا دلتان هوای عاشورای دیگری و حماسه ای از جنس پل کالج را کرده ...اندکی صبر کنید وقتش می رسد

ترس و وحشت در مانورشان هم هویداست .مانوری برگزار کردند و نامش را اقتدار نهادند و در آن تنها چیزی که دیده نشد همان اقتدار بود .مانوری لبریز از وحشت و لودگی .
جنبش پر قدرت سبز ملت ایران چنان زخمی بر پیکره کودتا زدi که عقده های آن حضور حماسی را باید این کوته بینان بدین سان تخلیه کنند .
گویا یادشان رفته که زیر پل کالج چندین نفرشان همچون موشی به گوشه ای خزیده بودند و فریاد غلط کردنشان بر آسمان دود آلود و خون زده آن روز تهران جای گرفته بود .گویا فراموش کردند که تهران از دستشان خارج شده بود و در مصاحبه هایشان زبان برای تکلم از وحشت نمی چرخید.گویا فراموش کرده اید که به چه سان وحشت زده نیروهایتان را جابجا می کردید و به هر کجا می رفتید با سیل خروشان معترضین روبرو می گشتید .گویا زیاد برده اید که چه فجایعی را خلق کردید و چه ددمنشی ها و چه وحشیگیری هایی زخود بر جای گذاشتید.
خیر حضرات کودتاچی ما یادمان نمی رود .ما یادمان نمی رود چگونه ماشین نیروی انتظامی تن زخمی هموطنمان را زیر لاستیک هایشان نه یکبار بلکه چندین بار قرار می دهد و وحشیانه ترین و تلخ ترین صحنه ها را خلق می کند .ما یادمان نمی رود که در پل کالج به چه سان مغز هموطنمان بر آسفالت خیابان نقش بست و دگر صورتش دیده نمی شد .
اگر ذهن بیمار شما این حماسه ها و در مقابلش این رفتار ددمنشانه و وحشیانه را فراموش کرده باشد ذهن بیدار ملت ایران هیچگاه آن همه شجاعت و غرور و از سویی آن هم دنائت و وحشی گری را زیاد نخواهد برد .حضرات کودتاچی حواستان را جمع کنید و کم یاوه سرایی نمایید.
عاشورای 88 رخدادی نبود که دیگر نتوان تکرارش کرد .ما باور داریم که عاشورا را ملت ایران عاشورایی کرد و در صورت نیاز اصلا دور از ذهن نیست که عاشورایی دیگر در عاشورای 89 پدید آید.پس زبان در کام گیرید و به کنج تاریکخانه هایتان بخزید چرا که بوی رفتنتان دگر عالمگیر شده است .

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts