۱۳۹۰ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

هشداری به جریانات تجزیه طلب... نیروهای ملی در مقابل اهداف شومشان تمام قد خواهند ایستاد

چندی است که تحرکاتی خاص در نقاط حساس و مرزی کشور در حال وقوع است.تحرکاتی که نشان می دهد در آشفتگی وضعیت داخلی کشور جریانانی در تلاش هستند تا از این وضعیت بهره بجویند.
خیالی خام که در اذهان بیمارشان می پروانند و فراموش کردند که نیروهای ملی و وطن پرست این مرزوبوم تمام قد رفتارهای مزورانه شان را زیر نظر دارند.رفتارهایی که در برخی مناطق همراه با دولت کودتایی شکل می پذیرد و گاها نیز خود کودتاچیان بر آتشش هیزم می ریزند.رفتاری که حاصل نارضایتی اقوام کشور است و جریانات تجزیه طلب سوار بر این موج نارضایتی دشمنی های خود با ملت ایران را تداوم می بخشند.اما گویی اینان فراموش کرده اند که وطن پرستان ایران چنان سیلی جانانه ای به این گونه تفکرات می زنند که این اندیشه بیمارشان یکبار برای همیشه به زباله دانی تاریخ سپرده شود.در همین راستا مطلب پرمعنا و ارزشمند از اعضای حزب پان ایرانیست به نام حجت کلاشی در سایت این حزب ملی گرا دیدم که پاسخی مناسب و علمی برای این یاوه سرایی ها می باشد .
بخشهایی از این نوشتار
پس از شکست فرقه، اکنون بقایای آن به پوشش صرف پان‌ترکیستی خزیده و تولیدات دستگاه‌های جنگ روانی دولت شوروی را با پشتیبانی دولت خانوادگی علی‌اف‌ها – حلقه‌ی ک.گ.ب – و لابی قدرتمند ترکیه در ایران که در حال حاضر عمدتاً تمایلات اقتصادی دارد و نیز حمایت احزاب برادر بزرگتر در کشور مذکور چون حزب حرکت ملی ترکیه و…. همراهی برخی از عناصر چپ سابق در خواب‌گرفتگی اسف‌بار دستگاه‌های مسوول و گاه همراهی‌های معنادار، به کمک دیگر سازمان‌هایی مانند داک و حرکت ملی و… که دست‌پرورده‌ی همان اراده‌های بیرونی هستند از آذربایجان تا تهران توزیع می‌کنند. 

12 نظرات:

ناشناس گفت...

شماها خیلی خیلی رو دارین به خدا.خود شما اگه قومیت یا حکومتی طی چندین و چند دهه فرهنگ تمدن و وجودتون رو به تاراج میبرد و شما رو با توسل به زور از حقوق اولیه انسانی محروم میکرد حاضر بودین باز هم باهاشون باشین. اصلا خودت که این مطلب رو نوشتی اعتقادی به حق تعیین سرنوشت داری؟ یا تعصب تو رو هم کور کرده.شماها برید و تاریخ حکومت کثیف و نژادپرست فارس رو دوباره مرور کنید و خودتون رو جای اقلیتهای ایران بذارید ببینید باز هم حرفتون همینه.حرف آخر اینکه زور نزنید چون حنای شما نژادپرستهای فارس برای ما اقلیتها دیگه رنگ نداره.

ناشناس گفت...

حداقل دو تا واژه جدید یاد می گرفتین به جای این نژاد پرستهای فارس !!!!

mreza گفت...

من نمی دونم ترک ها که اقلیتن کردها هم که اقلیتن عربم که هیچی
پس این وسط اکثریت کی بوده
تازه ترکهایی که اعای مظلوم واقع شدن می کنن نمی دونن که همین الان دیکرتاتور ها ما و در طول تاریخ نیز ترک بودن و کرمانی ها و اصفهانی ها و شیرازی ها رو قتل عام کردن

ناشناس گفت...

دیگه تاریخ مصرف شما تمام شده بهتره این قضیه طوری تموم بشه که حداقل آتش انتقام سایر ملت ها دامن شما رو نگیره .....

ناشناس گفت...

اتفاق دولتهلی سرکوبگر وقتی ضعیف میشوند شعار ملی گرایی و طن دوستی بدادشان میرسد من که نفهمیدم شما طرزفدار این نظام هستیتد یا مخالف آن؟

ناشناس گفت...

اینها ادعای مسلمانی د ارند،این بلاها را بر سر غیر فارسها میآورند،وای به روزی که شما ملی گراها و نژادپرستها حاکم شوید.در ضمن ملتهای غیر فارس تجزیه طلب نیستند،ستمی که شما فارسها بر آنها روا میدارید موجب این حرکات شده.چه کسی نفت و گاز را از زیر پای اعراب غارت میکند و تهران،؛اصفهان و یزد را آباد میکند؟چه کسی دستور داده در خوزستان از اعراب برای استخدام استفاده نشود؟اگر کسی دستوری هم نداده باشد،فعلا در عمل این اعمال ننگین صورت میگیرد.از این گذشته،شما که مدعی پیروی از کورش و منشورش هستید خوبه بدونید که حق تعیین سرنوشت قانونیست که به همه این حق را میدهد که سرنوشت خود را تعیین کنند.یا در این مواقع کورش بی کورش،منشور هم بی منشور؟؟؟

ناشناس گفت...

برای متعصبین ترک متاسفم . مثل اینکه یادتون رفته بدترین جنایت را همین ترکای خونخوار پانترک انجام دادند . حتما نسل کشی ارامنه ، نسل کشی یونانی ها ، نسل کشی اشوری ها ، نسل کشی کردهای علوی یادتون رفته !
ننگ بر شما و خوشحالم از اینکه جوابی برای گفتن ندارید کرکری می خونید !

ناشناس گفت...

نسل ما نسل آرياست تو احمق كودن كخ ادعا داراي جدت يك گرگ ماده است زيادي جوش نزن در ضمن خواب تجزيه ايران رو هم شما بز دل ها نمي تونيد ببينيد.
مرگ بر دشمن ايران و ايراني
مرگ بر بوزقورت هاي كثيف و همه تجزيه طلب هاي احمق

ناشناس گفت...

اين تجزيه طلب هاي كودن غيرت ايراني ها رو نسبت به كشورشون فراموش كردن. درست ما با حكومت فعلي مشكل داريم ولي هرگز تن به تكه پاره شدن خاك پاك كشورمون نمي ديم. با صدام 8 سال جنگ كرديم و كلي كشته و خسارت ديديم ولي يك وجب از خاكمون رو نداديم
شما تجزيه طلب ها بهتر از خواب خرگوشي بلند شيد انشاء الله در يك حكومت دموكراتيك و مردمي همه به حقوق از دست رفته اشان بصورت يكسان مي رسند.

ناشناس گفت...

khodaro shokr iraniyam torkam hastam ama ejaze nemidam yek vajab khakamo bein goshneha bedam az doletemonam nefrat daram ama eftekhar mikonam ke ek iraniyam va to khake iran mimiram vaghean moteasefam az baziha ke aslan tarikh nakhondan ke fekr mikonan iran male azar baijano torkiyeo afganestano va nestanaye dige hast hamaton zire paye ma iraniya khahin mord hichvaght tabrizo ba jahaye dige moghayese nakonin hamin chand vaghte pish 300 ta azarbayjani omadan gedai to iran berid bekhonid inaro

ناشناس گفت...

پان ترکها که میگن فارسها حق شون را خوردن لطفا یک ماه آذربایجان را بدون پول نفت اداره کنن تا حساب دستشون بیاد یکماه طرح خودگردانی آذربایجان را اجرا کنن اگر پول زیاد آوردن مال خودشون و به ما فارسها ندن اما اگر کم آوردن دیگه اینقدر بی انصافی نکنن.اون اقایی هم که میگه ما نفت را از زیر پای عربها میکشیم دیگه پول نفت از ما نخواد بره از منابع نفت آذربایجان استفاده کنه اخه خیلی بده از یک طرف مدافع عربها باشی و از طرف دیگه سر همین سفره نفت نشسته باشی .یک واقعیت اقتصادی برای دوستان پان ترک!جدایی طلبی را نه از روی تعصب بلکه از روی واقعیات اقتصادی ببینید در صورت جدایی اولین چیزی که به سراغتان میاید فقر است اما تا زمانی که ایرانی هستید شما هم در درآمد نفت سهیم هستید بر خلاف انچه فکر میکنید ما فارسها شما را هموطن خود می دانیم و دوستتان داریم اما از قضاوتهای غیر منصفانه شما میرنجیم

ناشناس گفت...

حتی اگر این مساله با خون ریزی تموم بشه ما به هر قیمتی ایران به قیمت کشته شدن تمام مردمش نگه میداریم فقط روزی ایران به دست احمق های بیسواد وطن فروش و خود باخته میفته تا طعمهی گرگهای گرسنه ای مثل داعش بشه که اون روزی یک نفر از زن و مرد از اذربایجان تا سیستان زنده نمونده باشه یا مرگ تمام ملت ایران یا اقتدار جاودان ایران و ایرانی
این قضیه هیچ راه خروجی نداره ..اگر سعادتی هست با عشق برای تمام مردم ایران میخوایم اما هر لحظه هر ساعت که مشخص بشه صدمه ای قرار به خاک پاک ایران برسه زندگی تک تک این مردم درگیر خواهد شد بهتره ایرانی به دسته ایرانی کشته بشه تا ضعیف و بیمار هر گوشه بیفته تا طعمهی گرگای گرسنه بشه ..اجازه نمیدیم ناموسمون یعنی خواهر و مادرامون که تو تمام این مرز و بوم زنده گی میکنن و همه نام ایرانی با خودشون دارن از ما دور بشن تا با این ترفند از حمایت ما محرومشون کنن

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts