۱۳۹۰ فروردین ۲۸, یکشنبه

تقابل خامنه ای و احمدی نژاد جدیتر شد... استعفای مصلحی توسط خامنه ای رد شد.

در حالیکه رسانه ها همچنان مشغول پوشش دادن خبر استعفا یا برکناری حیدر مصلحی هستند خبرگزاری فارس در خبری فوری اعلام کرد که خامنه ای با استعفای حیدر مصلحی مخالفت کرده و ایشان در مقام خود ابقا می شوند.

خبرگزاری فارس چنین آورده است:"به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، پس از آنكه سايت‌هاي متعلق به دولت از پذيرش استعفاي حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي از وزارت اطلاعات توسط احمدي‌نژاد خبر دادند، وي به دليل مخالفت مقام معظم رهبري با كناره‌گيري‌اش در وزارت اطلاعات ماندني شد."
شایان ذکر است که پیشتر اخباری مبنی بر وسیع شدن دایره اختلافات احمدی نژاد با خامنه ای منتشر می گشت اما اینبار ظاهرا جنگ قدرت در میدانی نوین شکل و شمایلی جدید به خود می گیرد.پس از برکناری وزیر امور خارجه به آن شکل مفتضحانه گویا خامنه ای اینبار صلاح ندانست در مقابل یکه تازی های دولت سکوت نماید و علیرغم اینکه به نیکی می دانست این موضع گیریش منجر به نمایش میزان اختلافات بصورتی بسار خاص خواهد گشت اما تن به این ایستادگی داد تا مانع از خروج مصلحی از وزارتخانه گردد. این وزیر از حمایت خاندان لاریجانی برخوردار بود و از مقربان نزدیک خامنه ای محسوب می گردد و خروج وی به هر شکلی از این وزاتخانه ضربه ای دیگر در جنگ قدرت این میدان جدید تلقی می شود.
در این میان مواضع تیم مشایی نشان می دهد که در حال تدارک گسترده ای برای حذف تمامی نزدیکان و مقربان خامنه ای از تیم دولت هستند تا پیش از انتخابات مجلس دولت بصورت کاملا یکدست وارد جنگ بزرگ شود .جنگی که فرمانده سپاه از آن در سال 91 خونین یاد می کند.
به هر روی با توجه به رفتار خاص احمدی نژاد و تیم کودتاییش مخافت با این خروج از کابینه در روزهای آتی پاسخی را در بر خواهد داشت که شکاف موجود را علنی تر و عمیق تر خواهد نمود.

2 نظرات:

Unknown گفت...

زهر طرف که شود کشته سود ایران است

ناشناس گفت...

آیت الله وحید خراسانی:
این سید (آیت الله خامنه ای) همه حرف هایشان درست است...

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=74:1389-07-23-09-50-11&catid=45:nazar-bozorgan

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts