۱۳۸۹ آبان ۲۰, پنجشنبه

خانم اوتادی ندا برای ملتش نقش بر زمین شد شما برای چه نقش بر زمین می شوید؟

ندای ملت در ۳۰ خرداد نقش بر سنگفرش های خیابان بست تا فریادی یکصدساله را این بار از گلوی دخترکی جوان به گوش جهانیان برساند .ندای ملتمان چهره ش گرمای آفتاب سوزان خرداد را تجربه کرد تا با فریادی رسا بگوید که برای ملتی به صحنه آمد و جان شیرینش را تقدیم نمود که بدان باور داشت.آری این ندای ایرانیان بود که نقش بر زمین بست تا تک تک ما یادمان نرود که از برای آزادی دست خود را زجان شستنی باید.
اما حکایت حکایتی دگر است.حکایتی که شاید بیانش دردناک و باورش سخت باشد که فردی هنرمند رفتاری از خود به نمایش بگذارد که ضرر آن تنها بر خود وی رسد .
خانم اوتادی ایفای نقش شما در این فیلم به هیچ کس آسیبی نمی زند بجز خودتان.یادتان نرود که ندا یک فرد نیست و القاء نسبت دادن دروغی از جنس دروغهای کودتاچیان بر وی رفتاریست جبران ناپذیر.
خانم اوتادی بد نیست در خلوت خود به نگاه ندا چشم بدوزید و یاد زجه های دردآور مادرش بیافتید.بد نیست یاد تمام عزیزانی که گمنام در کهریزک جانشان را تقدیم درخت آزادی ملت کردند بنمایید.بد نیست به تحولات سال 88 مروری بکنید .بد نیست .بد نیست....
خانم اوتادی بکوشید با ملت باشید تا رشد و پیشرفتتان چشمگیر تر باشد.بد نیست به وضعیت آقایان مدیری و عطاران و سایر هنرمندانی که دل در گرو ملتشان سپردند بیافکنید و مقایسه ای اجمالی با وضعیت جیره خوارانی از جنس شریفی نیا بکنید.کاری نکنید که پرونده فعالیت بازیگریتان به زودی بسته شود و به خاطر یک مشت دلار به قهقرا سقوط کنید.بسنجید در این ایفای نقشتان چه بدست می آورید و چه زکف می دهید.

3 نظرات:

ناشناس گفت...

خاک بر سرت لیلا خانم

ناشناس گفت...

فاحشه دولتی ---- فاحشه سیاسی تو لایق یدک کشیدن این عنوان هم نیستی چون اونایی که از برکت حضور جمهوری اسلامی دست به تن فروشی زدن به کس دیگری توهین نمیکنند و از خود خرج میکنند تو لجن به چه جراتی به خودت اجازه میدی با نام ندا این سمبل تمامی مظلومیت و حقانیت مردم با شعور این دیار بازی کنی ؟ لعنت ابدی به تو کثافت هرزه عوضی ..........

ناشناس گفت...

khak bar saresh,dokhtareye AHMAGH,vaghean nemidoonam chi bayad goftesh bejoz AFSOOS

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts