۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

25 خرداد غفلتمان خطرساز است و تلاشمان حماسه ساز، بکوشیم تا حماسه ساز باشیم

25 خرداد می تواند روزی تاثیر گذار باشد .برای آفریدن چنین روزی می بایست تبلیغات را وسعتی عظیم ببخشیم .زمان کوتاه است و کار بسیار .در وهله اول می بایستی محیط مجازی لبریز از فراخوان های این حضور باشد .قدمی که در ابتدای آن هستیم .پس از این تبلیغات وسیع در محیط های مجازی بایستی فعالیت در محیط واقعی را در دستور کار قرار دهیم.از شعار نویسی گرفته تا اسکناس نویسی .از تماس با تلفن های کارتی گرفته تا پخش اعلامیه در منازل و...تمام توانمان را باید بکار بندیم تا حضوری متفاوت داشته باشیم.زمان زمان درنگ و یاس و خودخواهی نیست .زمان زمان کوشش و تلاش برای حضوری جدیست .کم کاری و عدم فعالیت امروزمان ضامن شکست فردایمان است پس بدست خود این شکست را رقم نزنیم.حضور در 25 خرداد باید تبلیغاتی در وسعت 22 بهمن داشته باشد.تبلیغاتی که نه تنها افرادی که با محیط اینترنت سروکار داشتند از آن مطلع بودند بلکه بسیاری از افراد عادی نیز در جریان بودند.
25 خرداد روزی بود که دانستیم که اگر ملتی متحد و یکپارچه به صحنه آید از چه قدرتی عظیم برخوردار است .دانستیم که در مقابل چنین اتحادی قدرتمندترین ارتشهای دنیا را نیز یارای مقاومت نیست.25 خرداد آغازگری بود بر حوادث امروزین کشور.
براستی چه کسی تصور می کرد که پس از گذشت 10 ماه از آن روز تاریخی دولت کودتا به چنین رسوایی دچار گردد که نه وجهه داخلی برایش باقی بماند و نه وجهی بین المللی .25 خرداد روزی بود که پیوند تک تک ما در سیل خروشان ملت با یک هدف آن هم آبادانی و آزادی ایران در خیابانهای تهران جاری گشت .جاری گشت تا نمادی باشد برای آیندگان که در صورت اتحاد و یکپارچگی پیروزی بلاشک نصیبمان خواهد شد .
25 خرداد روزیست که تاریخ ایران برایش سخنان فراوانی خواهد گفت .روزی که آیندگان کتابها برایش خواهند نگاشت.25 خرداد روز عظمت ملت ایران بود .25 خرداد در راه است .آماده باشیم

1 نظرات:

ناشناس گفت...

عنی‌ تا ۲۵ خرداد دست رو دست بگذایم؟ صبر ایوب دارید بخدا.. ولی‌ اگه این مردم رو من میشناسم ۲۵ خرداد میاد و هیچ خبری نمیشه. ۲۲ بهمن و چهارشنبه سوری رو دیدیم. اینقدر باید صبر کرد که شاید آقایان اینقدر سیر بشند که بترکند.

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts