۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۸, یکشنبه

آقایان شورای هماهنگی اگر به مصالحه عالیه تان خدشه وارد نمی شود از اعتراضات 25 اردیبهشت دانشجویان حمایت کنید

25 اردیبهشت روزی است که دانشجویان بسیاری از دانشگاه های کشور(حدود 19 دانشگاه) در اقدامی شجاعانه در تلاشند تا اعتراضات و اعتصابات گسترده ای را جهت محکوم نمودن تشدید فضای امنیتی دانشگاه ها  سامان دهند.به گزارش فیس بوک 25 اردیبهشت ششمین بیانیه دانشجویان پیرامون تدارکات این روز نیز صادر گشته است که در آن از شورای هماهنگی خواسته شده که بصورت رسمی و کاملا مشخص از این حرکت دانشجویی حمایت به عمل آورند.
شورای هماهنگی راه سبز امید که پس از بازداشت میر حسین و کروبی با فراخوان 10 اسفند به صحنه آمد نتوانست در مدت حدود سه ماه سپری شده هدایت جنبش را در برنامه خود قرار دهد.گرچه پیرامون موجودیت و مشروعیت این شورا و افراد حاضر در آن سخنان و گفته های بسیاری قابل بیان است اما در این مقطع خاص تحولات جاری این حداقل کاریست که شورا مذبور جهت بودنش می تواند به انجام رساند.
این شورا اگر در انتظار وقوع معجزه ای در کنج عزلت نشسته و امید دارد که در درگیریها و نزاع ها و شکاف های رخ داده در حاکمیت موج سواری نماید باید گفت که خیالی خام  در کیسه می پروراند.نیاز به تلاش و تکاپو چنین شورایی در کنار تعمیق اختلافات حاکمیت نیاز امروز جنبش سبز است نه اینکه پس از اتمام کار، شورای مذبور قد برافراشته و سهم خواهی نماید.
بی شک آنانی که امروز بار سنگین مبارزه را بر دوش می کشند حرفی برای فردای ایران خواهند داشت نه تنها افرادی که نام دارند و در عمل زبان در کام گرفته و در کنج عزلت نشسته اند.حضرات شورای هماهنگی این چه نوع هماهنگی است که در برنامه تان گنجانده اید؟ کمتر از 10 روز به اعتراضات دانشجویی باقیمانده و شما همچنان  اندر خم مانده اید...
رسانه رسایتان که هیچ فریادی را در خود نگنجانده و اندک مقبولیتی نتوانسته پدید آورد نیز در خواب خرگوشی خفته و فراموش کرده که وضعیت کنونی ایران در چه اوضاعی است.آقایان هماهنگی!!! زیاد مبرید که ایران تنها اطلاح طلبان حکومتی را در داخل خویش جای نداده و بخش عظیمی از بدنه معترضن افرادی هستند که به رفتار امروزین شما که همچون گذشته نه چندان روشنتان است ایراد دارند.چگونه است که بیانیه تند دانشجویان را که در آن حاکمیت را به زیر سوال برده توسط سایتهای کلمه و جرس سانسور می گردد و سیمای رسایتان در نارسایی مطلق پرده بر آن می پوشاند.چگونه است که اخبار فعالان ملی و مخالف حاکمیت به سختی در رسانه هایتان پوشش داده می شوند و اخبار فعالان اصلاح طلب در صدر اخبارتان گنجانده می شود.اگر رسایتان رسانه اصلاح طلبی است آن را به عیان گویید که نیازی به لاپوشانی نیست .گرچه اکنون همگان می دانند که رسا چه رسانه ای است و در چه جهتی گام بر میدارد و شاید یکی از عمده دلایل عدم کامیابیش نیز همین باشد.ای کاش سخنان میر حسین را به یاد می آوردید که همگان را مالک جنبش سبز می دانست نه طیفی از حضرات را...
حمایت از فرزندان دانشجوی سبز اندیش ملت وظیفه ای است که بر گرده تمام آنانی که ادعای هماهنگی شان گوش فلک را کر کرده سنگینی میکند و عدم حمایتشان که شاید دیگر چندان وزنه ای نیز نداشته باشد شورایشان را به هماهنگ کننده های پیشین در زباله دانی تاریخ خواهد سپرد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

Newer Posts Older Posts